گزیده اخبار
شنبه, 20 دی 1399 ساعت 14:48

کلیه خدمات مورد نیاز به صورت مجازی از طریق سایت و نرم افزار موبایلی در دسترس مشترکین محترم می باشد مطلب ویژه

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شناسه خبر : 99203860 شناسه خبر : 99203860

مدیرعامل گاز گیلان: درخواست ها و شکایات مردم، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد


روز گذشته سومین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای کمیته و رؤسای ادارات گاز شهرستان ها از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته رسیدگی به شکایات شرکت گفت: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی زمستان پر بارشی در پیش رو داریم که به امید خدا با همت و تلاش پرسنل شرکت گاز و همراهی همه مردم و ادارات و سازمان های دولتی همانند سال های گذشته با موفقیت از آن عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اهمیت ویژه موضوع رسیدگی به درخواست ها و شکایات مشترکین، اظهار داشت: از این پس در جلسات رسیدگی به شکایات با هدف هماهنگی و پاسخگویی هر چه بهتر، کلیه رؤسای ادارت گاز شهرستان ها از طریق ارتباط ویدئویی حضور خواهند داشت.

 

وی با ضروری برشمردن اطلاع رسانی گسترده مبادی ارتباطی شرکت، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پوستر مبادی ارتباطی شرکت برای کلیه ادارات گاز ارسال شده و روسا موظفند با ارسال این پوستر ها به ادارات و فرمانداری ها نسبت اطلاع رسانی در حوزه شهرستان خود اقدام نمایند.

حسین اکبر در همین راستا افزود: کلیه خدمات مورد نیاز به صورت مجازی از طریق سایت و نرم افزار موبایلی در دسترس مشترکین محترم می باشد، لذا خواهشمند است حتی الامکان از مراجعه به ادارات گاز خودداری فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با قدردانی از همه مشترکینی که به شرکت گاز پیام ارسال کرده اند، اظهار داشت: درخواست ها و شکایات مردم عزیز موجب نمایان شدن فرصت های بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

وی در خاتمه با تاکید بر چابکی هر چه بیشتر سازمان برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین، گفت: باید در کنار راه های سنتی و معمول، از فناوری های روز برای اطلاع رسانی، پاسخگویی و ارائه خدمات هر چه بهتر استفاده نماییم.

همچنین در این جلسه گزارشی از پاسخگویی به شکایات در ماه گذشته ارائه شد که بر اساس آن در آذرماه مجموعاً 129 مورد پیام ورودی به ثبت رسیده که شامل 44 مورد شکایت، 76 مورد درخواست و 9 مورد اطلاع رسانی و پیشنهاد بوده است.

 

بازدید 26 بار آخرین ویرایش در شنبه, 20 دی 1399 ساعت 14:51