اقتصادی 16 فروردین 1392 - 11 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستورالعمل جدید حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ بخش نامه ای به سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، چهار موضوع برای حمایت و ترغیب سرمایه گذاران جهت استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به منظور مشارکت هر چه بیشتر سرمایه گذاران در شهرکها و کمک به اشتغالزایی تا پایان شهریور ماه سال 93 را ابلاغ کرد.
در این بخش نامه، با اشاره به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بر تامین شرایط و فعال‌سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی تاکید شده است.
این گزارش حاکیست؛ براساس این بخش نامه اعمال 10 درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق غیربرخوردار (به استثناء استان تهران) اعلام شده است.
همچنین اعمال 5 درصد تخفیف در واگذرای حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق برخوردار (به استثناء استان تهران) نیز از دیگر این موارد بود.
براساس این بخش نامه افزایش زمان باز پرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی از 30 ماه به 36 ماه و اعطای یک سال تنفس برای مناطق غیر برخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار (به استثناء استان تهران) بعداز عقد قرارداد مطابق جدول میزان و نحوه دریافت حق بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها و نواحی صنعتی درستورالعمل حق‌بهره‌برداری مصوب سال 1392 از دیگر حمایتها و ترغیب سرمایه گذاریها در شهرکها و نواحی صنعتی کشور است.
انتهای پیام/

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *