اجتماعی 14 آبان 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جسد معلم فداکار لرستانی پیدا شد

 
دهیار روستای حیات الغیب به نام «نورالدین پیرحیاتی» همراه گروهی از افراد با گشت زنی در محل موفق به پیدا کردن جنازه این معلم لرستانی در ظهر روز تاسوعا شده اند.

محل پیدا کردن جنازه حدود 10 متر با رودخانه فاصله داشته و بخش عمده ای از بالاتنه جسد به دلیل سیلاب در زیر رسوبات باقی مانده و تیم جستجو کننده با دیدن پای این معلم روستایی متوجه جنازه شده اند.

«بازوند» استاندار لرستان همراه با «کریمی فر» مدیر کل آموزش و پرورش، «مرادی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر و «آریایی فر» مدیر کل مدیریت بحران نیز در محل پیدا شدن جسد حضور یافتند و پس از شناسایی جسد توسط یکی از اقوام نزدیک مرحوم «صفرزاده»، پیکر وی به پزشک قانونی خرم آباد انتقال داده شد.

براساس این گزارش، پیکر مرحوم صفرزاده بعدازظهر امروز، پس از برگزاری نماز ظهر عاشورا، طی مراسم باشکوهی در پلدختر به خاک سپرده می شود.

شب دوشنبه 28 مهرماه سال جاری ماشین معلم فداکار لرستانی که نگرانی از جراحت پای دانش آموزش او را برای رسیدن به بیمارستان خرم آباد راهی جاده سیل گرفته آن شب می کند از روی پل شورآب به علت بالا آمدن آب سقوط می کند، که به مرگ معلم و سه دانش آموز لرستانی منجر می شود. (ایسنا)

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *