ورزشی 15 آبان 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در شب درخشش مسي پيروزي بارسا مقابل آژاکس در آمستردام

به گزارش آفتاب ايران به نقل از “ورزش سه”، بارسا سال گذشته در خانه آژاکس 2-1 شکست خورده بود اما امشب اجازه ندادند که آن نتیجه تکرار شود.
آژاکس که در دیدار رفت هم دردسر زیادی برای بارسا ایجاد کرده بود، در دیدار امشب هم بازی را خوب آغاز کرد. مردان دی بوئر چند موقعیت بسیار خوب برای باز کردن دروازه تراشتگن داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.
در مقابل بارسا در یکی از معدود موقعیت هایش در نیمه اول، در دقیقه 36 توسط لیونل مسی به گل رسید. خروج اشتباه سیله سن از دروازه، این فرصت را به مسی داد تا روی ارسال بارترا، با یک ضربه سر نه چندان قدرتمندانه، گل اول را به نام خود ثبت کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی در نیمه دوم ادامه کرد. ولی آنها نه تنها نتوانستند به گل برسند، بلکه در دقیقه 71، با اخراج فلتمن، شرایط برای آنها دشوارتر شد.
بارسا از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را برد و در دقیقه 76 به گل دوم رسید. ارسال پدرو، با ضربه مسی، به گل دوم تبدیل شد. ستاره آرژانتینی با این گل، با رکورد 71 گل رائول در لیگ قهرمانان برابر شد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *