استان 10 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون منابع انساني و بهبود مديريت آبفاي كشور : تغيير نگاه در منابع انساني از اولويت هاي مهم شركت مهندسي آبفاي كشور است

مهندس گیاهی با ذکر این مطلب که تغییر نگاه در منابع انسانی در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح است تصریح کرد: رویکرد جدید معاونت منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفای کشور ورود به عرصه منابع انسانی در شرکتهای آب و فاضلاب می باشد.

وی با بیان این نکته که تمامی پروژه های اجرایی با نظارت ناظر پروژه اجرا خواهد شد افزود: حوزه منابع انسانی بدون ناظر مدیریت می گردد.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفای کشور از تشکیل حوزه برنامه ریزی در آبفای کشور جهت تفکر در بخشهای مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: از لحظات باید بعنوان فرصت بهره برد تا به تهدید دچار نگردد.

وی همچنین بررسی دو مقوله اقتصاد آب و منابع انسانی را از اهداف شرکت مهندسی آبفای کشور دانست و افزود: تغییرات نگاه در اقتصاد آب نیز بسیار حائز اهمیت و از ضروریات می باشد و باید به آن پرداخت.

سپس مهندس لطفی ضمن معرفی و تشریح وضعیت شرکت با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در 11 شهر استان که 70% جمعیت شهری را تشکیل داده اند اظهار داشت: اجرای طرحها از سال 94 آغاز و با استفاده از اعتبارات بانک توسعه اسلامی، محل تبصره 3 و ماده 11 تأمین اعتبار خواهند شد.

وی در این راستا به نشست های تخصصی با شوراهای شهرها اشاره نمود و افزود: پیش بینی می گردد درآمد حاصل از تبصره 3 در سطح رشت 15 تا 20 میلیارد تومان باشد که در راستای اجرای طرحهای فاضلاب سیاست شرکت استفاده از روش تصفیه MBR ، تصفیه خانه های کوچک با ظرفیت تصفیه بسیار بالاست.

مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب فاضلاب رشت اظهار داشت: ظرفیت کنونی تصفیه خانه 200 لیتر در ثانیه بوده که تا بهمن ماه سالجاری به 400 لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت که انتظار داریم با اجرای تصفیه خانه های Local پس از اتمام طرح هیچ فاضلابی وارد رودخانه ها نگردد.

وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت آب استان تصریح کرد: ظرفیت کنونی تولید آب استان به میزان 4150 لیتر در ثانیه بوده که تا پایان سالجاری به 5000 لیتر و تا پایان تیرماه سال 94 به 5150 لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.

مهندس لطفی پایداری در وضعیت تأمین آب را نشانگر عملکرد مناسب شرکتها دانست و افزود: تأمین آب پایدار شهروندان از اولویت های شرکت آب و فاضلاب گیلان بوده که در این راستا ابفای گیلان از سه محل سد منجیل، سد شهر بیجار و حفر چاههای فلمن آب مورد نیاز را تأمین می نماید.

وی همچنین افزود: در برنامه عملیاتی شرکت آبفای گیلان با افزایش ظرفیت تأمین آب استان در سال آتی در رودبار نیز هیچ شهری با تنش آبی مواجه نخواهد بود و افق طرح براساس برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای مناطق استان تعریف و تعیین شده است.

گفتنی است با توجه به اینکه در سنوات گذشته شرکت آبفای گیلان بهره مندی از حضور و خدمات مهندس گیاهی بعنوان همکار را در کارنامه خود داشته است معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفای کشور با استقبال گرم و پرشکوه مجموعه شرکت مواجه و پاسخگوی سئوالات آنان بود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *