سیاسی 10 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نمایندگان از پاسخ‌های نعمت‌زاده قانع نشدند وزیر صنعت ۲ کارته شد

به گزارش آفتاب ايران : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قانع‌کننده ندانستن پاسخ‌های وزیر صنعت به سؤال دو نماینده، دومین کارت زرد را به نعمت‌زاده دادند.
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه پارلمان، سؤالات ملی زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران و حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس از محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دادند.

زهره طبیب زاده از وزیر صنعت پرسیده بود: چرا به این حجم از واردات بی رویه برنج و خودروی سواری لوکس در سال جاری اجازه ورود داده شده است؟

سید ناصر موسوی لارگانی نیز در سؤال خود از وزیر صنعت مطرح کرده بود: چرا شرکت بازرگانی دولتی ایران بدون توجه به مسائل استراتژیک کشور و نیازهای آینده اقدام به عرضه بیش از اندازه برخی اقلام اساسی با قیمت های زیر قیمت بازار می کند و علت این اقدامات دور از تدبیر چیست؟

پس از پاسخ های وزیر به این دو سؤال، هر دو نماینده اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع نشده اند.

هیئت رئیسه نیز در یک رأی گیری، نظر نمایندگان مجلس در مورد توضیحات وزیر صنعت را جویا شد که در نهایت بهارستان نشینان با 102 رأی موافق، 87 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان پاسخ های وزیر را قانع کننده ندانستند.

بنابراین مجلس دومین کارت زرد خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم داد که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اگر نعمت زاده یک کارت زرد دیگر از مجلس دریافت کند، زمینه استیضاح وی فراهم می شود.(تسنیم)
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *