استان 02 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عبور دوچرخه سوار گيلاني از شهر نوفل لوشاتو با پيام محمد “ص”

 

به گزارش آفتاب ايران : مراسم بدرقه ي ورزشكار دوچرخه سوار گيلاني به مقصد هانوفر آلمان و با هدف پاسداشت پرفسور مجيد سميعي با حضور نيكومنش رياست كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر رشت ، فاطمه شيرزاد ، علوي و رسولي از اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت و معاون اداره ورزش و جوانان استان گيلان و جمعي از مسئولين برگزار گرديد.

نيكومنش رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي در اين مراسم با بيان اين مطلب كه ورزشكاران مايه افتخار ما هستند گفت : اين ورزشكار عزيز و محبوب كه قصد ركاب زدن از رشت تا هانوفر آلمان را دارد قطعاً پيام مردم با فرهنگ رشت را به مردم شهرهايي كه از آن عبور خواهند كرد ، مي رساند .
نيكومنش افزود : به عنوان خادم مردم در شوراي اسلامي شهر رشت از اينكه پروفسور سميعي از شهروندان ما است افتخار مي كنم و از اين ورزشكار نيز كه اقدام به چنين كار بزرگي نموده است قدرداني مي كنم.

دكتر رسولي عضو شوراي اسلامي شهر رشت نيز در ادامه گفت : برخي مفاخر هنوز ناشناخته مانده اند و مي بايست قسمتي از تاريخ شهر مان مستندسازي گردد ، اميدواريم مرزها خطوطي كه بين انسان ها گذاشته اند را بردارند و ارتباطات فقط به نقشه هاي جغرافيايي خلاصه نشود .

در ادامه فرهود گودرزي ورزشكار دوچرخه سوار گيلاني كه با هدف ارج نهادن به جايگاه پروفسور سميعي تصميم به ركاب زدن از رشت تا هانوفر با پيام محمد “ص” پيامبر صلح و دوستي را دارند گفت : قطعاً صحبت از كسي كه مايه افتخار تمام جهان است و بنده به خاطر ايشان قصد ركاب زدن به شهر هانوفر را دارم سخت و دشوار است ، عاشقانه اين كار را شروع نموده ام و قصد ثبت در كتاب گينس را دارم و در اين راستا از همراهي تمامي كساني كه موجب گرديدند اين سفر را آغاز كنم صميمانه تشكر مي كنم.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *