استان 06 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار : حمایت معاون اول رئیس جمهوری از بخش خصوصی برای توسعه‌ی گیلان ارزشمند است

به گزارش آفتاب ايران :  استاندار گیلان گفت : از فضای مثبتی که پس از سفر معاون اوّل رئیس جمهوری در حمایت از بخش خصوصی بدست آمد باید نهایت بهره را برای توسعه‌ی استان ببریم.

 دکتر نجفی در نشست ستاد تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از کار آفرینی با اشاره به اینکه دکتر جهانگیری در سفر یک روزه به گیلان در زمینه‌ی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد : از فضای مثبتی که پس از سفر معاون اوّل رئیس جمهوری در حمایت از بخش خصوصی بدست آمد باید نهایت بهره را برای توسعه‌ی استان ببریم.

وی با بیان اینکه پس از پایان سفر دکتر جهانگیری، پیگیری‌ها برای اجرای دستاوردهای این سفر را آغاز کردیم گفت : در روزهای آینده نتایج این پیگیری‌ها از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش 38 درصدی درآمدهای استانی در نه ماهه‌ی نخست سال 93 گفت : مجموعه‌ی این درآمدها در این مدت 4 هزار و 978 میلیارد ريال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 38 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود : درآمدهای مالیاتی استان از مجموع درآمدهای استانی 85 درصد و سایر درآمدها 15 درصد بوده است.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد : افزایش درآمدهای استانی یکی از نشانه‌های رونق کسب و کار و توانمندی بیش‌تر بخش خصوصی و اقتصادی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن است

گفتنی است در این نشست همچنین درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات شرکت روکش آریا پویا با ظرفیت تولید 15 هزار تن تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب تصمیم‌گیری شد.
این شرکت با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومان و اشتغالزایی 300 نفر در ماههای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *