استان 04 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح سالن ورزشي روستاي باغ امير كنده

در سومين روز هفته دولت

افتتاح دو طرح گازرساني و يك سالن ورزشي درمنطقه آزاد انزلي


به گزارش آفتاب شمال: در سومين روز از هفته دولت سه پروژه عمراني شامل گازرساني به روستاهاي حاجي بكنده و چوكده از روستاهاي اين منطقه و سالن ورزشي روستاي باغ امير كنده با حضور معاونين و مديران سازمان منطقه آزاد انزلي ،فرماندار و رييس شوراي اسلامي شهرستان رشت ،مقامات استاني و شهرستاني، بخشداران و اعضاي شوراهاي اسلامي منطقه افتتاح گرديد.

بنا به اين گزارش با افتتاح پروژه گازرساني به روستاهاي حاجي بكنده و چوكده كليه ساكنين روستاهاي منطقه از مزيت گاز طبيعي برخوردار شدند و منطقه آزاد انزلي اولين منطقه آزاد سبز كشور در حوزه گازرساني شد . شركت گاز استان گيلان به عنوان دستگاه مجري عمليات،گازرساني به اين دو روستاي منطقه آزاد انزلي را برعهده داشت.

افتتاح سالن ورزشي روستاي باغ امير كنده با مساحتي بالغ بر ۸۵۰ متر مربع سومين پروژه اي بود كه در سومين روز از هفته دولت در اين منطقه افتتاح شد. در مراسم افتتاحيه اين طرح مجيد فاتحي سرپرست معاونت فرهنگي ،اجتماعي و گردشگري سازمان با تقدير از تلاشهاي صورت گرفته براي احداث اين سالن در راستاي توسعه زيرساخت هاي ورزشي منطقه ، اقدامات و همكاري شوراي اسلامي روستاي باغ امير كنده الگويي مناسب براي مشاركت شهروندانان و شوراها در ايجاد مراكز فرهنگي و ورزشي در منطقه دانست و از اعلام آمادگي سازمان منطقه آزاد انزلي براي تجهيز و استانداردسازي اين مجموعه ورزشي خبر داد.

گفتني است منطقه آزاد انزلي داراي ۲۸ روستا و ۳۰ هزار جمعيت مي باشد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *