اجتماعی 05 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سهم بخش خشکبیجار از تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت: 16 پروژه با صرف اعتبار 85 میلیارد ریال

سومین روز از هفته دولت: بازدید فرماندار و هیئت همراه از پروژه های قابل افتتاح در بخش خشکبیجار


به گزارش آفتاب شمال : بهره برداری از آسفالت روستای تمل با صرف اعتبار هزار و 400 میلیون ریال و افتتاح گاز روستای چوکده با صرف اعتبار چهار هزار و 40 میلیون ریال جزو اولین پروژه های افتتاح شده صبح سومین روز ازهفته دولت با  حضور فرماندار و هیئت همراه بودند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به این مهم که این از افتخارات خدمتگزاران نظام است که به روستاها سر بزنند و جویای احوال روستائیان باشند ، گفت: بجز روستای رودپشت ، تمامی روستاهای بخش خشکبیجار یا دارای گازند و یا این پروژه در دست اقدام است.

وی افزود: انشا… با گازدار شدن روستای رودپشت در آینده ای نزدیک ، بخش خشکبیجار نیز در کنار بخش خمام ، دو بخش سبز شهرستان رشت لقب خواهند گرفت.

همچنین امروز بهره برداری از گاز روستاهای حاجی بکنده با صرف اعتبار هزار و 76 میلیون ریال و شهرستان با صرف اعتبار هزار و 192 میلیون ریال نیز آغاز شد.

یک سالن ورزشی با صرف اعتبار 670 میلیون ریال در روستای باغ و امیربکنده ،یک خانه بهداشت با صرف اعتبار 892 میلیون تومان در روستای باغچه بنه و همچنین بلوار ساحلی شهر خشکبیجار از دیگر پروژه های افتتاح شده در این روز بودند.

شایان ذکر است سهم بخش خشکبیجار از تعداد پروژه های قابل افتتاح ، 16 پروژه با صرف اعتبار 85 میلیارد ریال در هفته دولت می باشد.

همچنین سه پروژه ساخت دو پایگاه بسیج و یک مسجد نیز در این بخش در همین هفته کلنگ خواهد خورد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *