ورزشی 10 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دکتر سجادی: 6 تا 8 سال دیگر نتایج استعدادیابی فدراسیون ها نتیجه خواهد داد

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه در حوزه استعدادیابی، برای دختران وپسران تفاوتی قایل نیست


 
به گزارش آفتاب شمال  ، دکتر سیدنصرالله سجادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به برنامه گسترده ی دفتر استعدادیابی وزارتخانه با فدراسیون ها در رشته های مختلف، گفت: برنامه ی ما از یک سال پیش آغاز شده است و نتایج ارزشمند آن برای تیم های ملی، بین6تا8سال دیگر به ثمر خواهد نشست.
سجادی افزود: در تفاهم نامه مالی با فدراسیون ها12 محورداریم که یکی از آن ها به موضوع استعداد یابی اختصاص دارد وفدراسیون های ورزشی موظف اند حداقل5 تا10درصد بودجه خود را به این موضوع تخصیص دهند.
معاون وزیر با اشاره‌ به جشنواره والیبال دختران نونهال، گفت: این جشنواره با حضور استان های سراسر کشور وبا کمک فدراسیون والیبال برگزار شد وازروز گذشته هم برای پسران آغاز شد.
دکترسجادی به رونمایی از فعالیت‌ها ودستاوردهای فدراسیون ها در موضوع استعدادیابی اشاره کرد وگفت: مهرماه امسال با حضور26 فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران نمایشگاهی از این فعالیت‌ها به همراه کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت و جوانان همچنین به همکاری دو وزارتخانه ورزش وجوانان وآموزش وپروش در زمینه استعدادیابی پرداخت وگفت: براساس تفاهم نامه ای که اوایل سال93به امضا رسیده است، برای مقاطع ابتدایی وراهنمایی وبا لحاظ کردن آمایش سرزمین موضوع استعدادیابی صورت می گیرد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *