استان 12 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نشست تخصصي مديران سازمان آتش نشاني و نمايندگان شركتهاي بيمه

  براي بيمه شدن منازل مسكوني مي بايست چاره اي انديشيد.


به گزارش آفتاب شمال ، پايين بودن درصد بيمه آتش سوزي منازل مسكوني شهر رشت و همچنين تبعات ناشي از نبود هر گونه بيمه آتش سوزي و جبران خسارات ، مجموعه مديران اين سازمان را بر آن داشت تا در پي نشست و هم انديشي با نمايندگان شركتهاي بيمه به بررسي راهكارهاي اشاعه فرهنگ بيمه آتش سوزي بپردازند.
 
حبيب موحدي مدير آموزش و پيشگيري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت در اين باره گفت: در پنج ماهه نخست سال جاري بالغ بر 219 منزل مسكوني در سطح شهر رشت طعمه آتش شد كه از اين تعداد تنها 18 درصد آن ها تحت پوشش بيمه آتش سوزي بودند.

وي در ادامه به ضرورت فرهنگ سازي در زمينه انجام بيمه آتش سوزي منازل مسكوني پرداخت و افزود: با توجه به اينكه سازمان آتش نشاني نخستين دستگاه امدادي حاضر در محل آتش سوزي بوده و در همان لحظات اوليه شاهد سوخته شدن و از بين رفتن سالها زحمت و تلاش شهروندان مي باشد از اين رو شدت درد و رنج آنان را به صورت ملموس تري حس نموده و بدين واسطه با جديت در پي يافتن راهكارهايي جهت اجراي بيمه آتش سوزي منازل مسكوني توسط شهروندان مي باشد.

اين گزارش حاكي است: طي نشست و گفتگوي صورت گرفته توسط مديران ارشد سازمان آتش نشاني و نمايندگان بيمه هاي فعال سطح شهر، نخستين قدم در اشاعه فرهنگ ايمني و آتش نشاني تهيه تراكت و بروشورهاي هشدار ايمني و چاپ و نصب بنرهاي هشدار دهنده در سطح شهر رشت جهت آگاهي بيش از پيش شهروندان شناخته شد.

سخن آتش نشانان: اميد است روزي را در پيش داشته باشيم كه هر شهروندي بيمه آتش سوزي را اساسي ترين و ضروري ترين برنامه كاري خود بداند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *