استان 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اقتدار سخت پليس براي برخورد با قانون شكنان است/ برخورد با ناهنجاري در سواحل دريا از مطالبات مردم

فرمانده نيروي انتظامي گفت: اقتدار سخت نيروي انتظامي تنها براي برخورد با قانون شكنان و رأفت آن براي مردم و كساني است كه به نيروي انتظامي پناه مي آورند.


به گزارش آفتاب شمال ، سردار حسين اشتري در آيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان گيلان و در جمع كاركنان اين فرماندهي، گفت: حضور در جمع خانواده هاي شهدا، جانبازان، مسئولان نظامي و انتظامي توفيق الهي است و اميدواريم كه اين همدلي و همزباني باعث پيشرفت در اجراي ماموريت هاي ما شود.
وي رشد و شكوفايي امروز كشور را مرهون وحدت و حركت حول محور رهبري اعلام كرد و افزود: ما بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون شاهد حوادث تلخ، شيرين و بزرگي در كشور بوديم كه با توكل به خداوند و حركت در مسير رهبري و ولايت فقيه توانسته ايم از همه اين حوادث عبور کنيم.
اشتري خاطرنشان کرد: اقتدار سخت نيروي انتظامي تنها براي برخورد با قانون شكنان و رأفت آن براي مردم و كساني است كه به نيروي انتظامي پناه مي آورند.
به گفته وي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و بروز تحركات مختلف در غرب و شرق كشور، جنگ تحميلي بالاترين تهديد ايران اسلامي بود، آنچه ضامن پيروزي ما در آن زمان شد، رهبري امام خميني (ره)، حضور مردم و رزمندگان و جانفشاني ايثارگران در دفاع جانانه و حضور در جبهه هاي جنگ بود.
فرمانده ناجا در ادامه به امنيت ايجاد شده در كشور در مقايسه با كشورهاي پيرامون ايران اشاره كرد و اظهار داشت: امنيت امروز كشور، مرهون رهبري مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، زحمات مسئولان، همدلي و همزباني مردم و همه عزيزان در عرصه نظم و امنيت است.
اين مقام ارشد انتظامي شكل گيري تحركات سلفي، تكفيري و جناياتي كه اين گروهک ها انجام مي دهند را توطئه اي ديگر از جانب استكبار جهاني دانست و گفت: اسلام دين رأفت و مهرباني است و جناياتي كه اين گروهک ها به نام دين انجام مي دهند، عليه اسلام است.
فرمانده نيروي انتظامي در ادامه، استان گيلان را استاني با مردمان فرهيخته كه در دفاع مقدس هم شهداي زيادي تقديم اسلام و انقلاب كردند، عنوان کرد و گفت: اين استان مستحق بهترين نظم، امنيت و آرامش بوده و در سال هاي گذشته هم نقش خود را در رسيدن به اين هدف به نحو مطلوبي ايفا کرده است.
اشتري با اشاره به اقدامات مطلوب استان گيلان در افزايش كشفيات، كاهش جرايم و مبارزه در ساير حوزه هاي امنيتي، گفت: براساس آمارها و بررسي هاي صورت گرفته، امنيت خوبي در اين استان حاكم بوده و اين امنيت مرهون مشاركت و پيگيري پليس در همه حوزه ها است.
وي با اعلام اينكه مشاركت مردم، سرمايه اجتماعي پليس در تأمين امنيت است بر رعايت حقوق شهروندي تأکيد کرد چرا که اين موضوع همواره يکي از موارد مهم نيروي انتظامي بوده و با توجه به گستردگي كار پليس، رعايت حقوق شهروندي اولويت كارها در اجراي مأموريت ها بوده و ما براي احقاق حق مردم فعاليت مي کنيم.
اشتري با بيان اينكه حضور پليس در بين مردم موجب دلگرمي و ايجاد احساس آرامش در جامعه مي شود، خاطرنشان كرد: رضايت مندي و سلامت اداري بايد با نظارت مستمر افزايش پيدا كند.
وي با بيان اينكه مشاهده لباس پليس به مردم احساس آرامش مي دهد و اين بهترين سرمايه براي نيروي انتظامي است، گفت: بايد خدمتگزاري بي منت براي مردم باشيم چراکه اين مسؤليت ها امانتي براي ما و حاصل همه مجاهدت ها و خون شهدا است.
فرمانده ناجا با تأكيد بر اينكه ما بايد پاسخگوي خوبي براي مردم باشيم، تصريح كرد: تقدير از زحمات شبانه روزي نيروي انتظامي توسط مردم در هر استاني كه به آن سفر مي كنيم، نشان از ارتباط خوب پليس با بدنه مردم و مسؤلان است.
اشتري در ادامه به جاذبه هاي گردشگري و سياحتي استان گيلان اشاره کرد و گفت: بايد سعي كنيم امنيت مطلوبي براي مردم اين استان و حدود 28 ميليون گردشگري كه به اين استان سفر مي كنند، فراهم کنيم.
فرمانده ناجا در پايان حضور پليس و برخورد با ناهنجاري در سواحل دريا را از مطالبات مردم اعلام کرد و اظهار داشت: استفاده از سواحل و مواهب طبيعي حق همه مردم بوده و پليس با هنجارشكنان در سواحل به شدت برخورد مي كند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *