استان 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی پیشنهاد سرمایه گذاری شرکتهای دانش بنیان در زمینه مدیریت پسماند

نشست مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اساتید دانشگاه گیلان


به گزارش آفتاب شمال ، نشستی روز دوشنبه 9 شهریور از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با حضور اساتید دانشگاه گیلان و مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت و کارشناسان سازمان برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی زمینه های همکاری شرکت های دانش بنیان بومی استان در زمینه مدیریت پسماند انجام شد، در این جلسه مشترک، مرتضی عاطفی مدیرعامل سازمان ضمن اشاره به اولویت رویکردهای مربوط به مدیریت و ساماندهی شیرابه زباله و نخاله های عمرانی و ساختمانی، از جامعه دانشگاهی و علمی و هم¬چنین سرمایه گذاران بومی استان حمایت نمودند.
همین گزارش حاکی است، اساتید حاضر در این جلسه اعلام نمودند، پتانسیل برقراری پل ارتباطی میان مراکز علمی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شهرداری وجود دارد و از آمادگی رشته¬هایی هم¬چون شیمی، مکانیک، محیط زیست و سایر رشته های مرتبط با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و منابع علمی غنی موجود در راستای ایجاد نگاهی نو و علمی در بخش¬های مختلف خبر دادند و خواستار نگاه مهربانانه¬تری به حوزه های علمی ودانشگاهی از سوی مدیریت شهری در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار شدند.
در ادامه نیز، متین عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری در خصوص ابهامات موجود سرمایه گذار در زمینه بازه زمانی اجرای طرح¬ها، حوزه امنیت و زمینه های همکاری شرکت¬های سرمایه گذار توضیحاتی ارایه نمودند. و در پایان از اساتید دانشگاهی و سرمایه گذاران خواست پیشنهاد اولیه سرمایه گذار در قالب کتابچه عملیاتی طرح را ارایه دهد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *