اجتماعی 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون درمان دانشگاه: سیستم HIS زبان مشترک بیمارستانها و سازمانهای بیمه گر است

در راستای طرح تحول نظام سلامت ، جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه، معاونت درمان، معاون آموزشی، مدیران سازمانهای بیمه گر، روسای بیمارستانها ، مدیران مالی و جمعی از مدیران ستادی ، چهارشنبه 11شهریور در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد


به گزارش آفتاب شمال : ریاست دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه بویژه نمایندگان بیمه های سلامت و تامین اجتماعی خواستار پرداخت مطالبات بیمارستانی از سوی سازمانهای بیمه گر شد.

در ادامه دکتر آشوبی معاون درمان هدف از تشکیل این جلسه را بررسی روند ارسال پرونده های بیمارستانی و رفع مشکلات های موجود در این زمینه  ذکر کرد و افزود: مبنای تخصیص اعتبارات ، اسناد ثبت شده در سیستم HIS(سیستم اطلاعات بیمارستانی ) است زیرا این سیستم، زبان مشترک بیمارستانها و سازمانهای بیمه گر می باشد.

معاون درمان با اشاره به مصوبه جلسه قبل مبنی بر پرداخت مطالبات براساس نظام نوین ، خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های بیمارستانی و ارسال به موقع اسناد به سازمانهای بیمه گر جهت تامین اعتبار شد.

دکتر آشوبی با بیان اینکه پزشکان تمام وقت(فول تایم) موتور متحرکه دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: اگر همگی به وظایف خود بدرستی عمل کنیم از بار  مشکلات کاسته خواهد شد. وی افزود: روسای بیمارستانها و مدیران مالی موظفند اسناد را حداکثر با یکماه تاخیر در سیستم به ثبت برسانند.

در ادامه دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان و دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی نیز ضمن ارائه عملکرد ، خواستار ارسال تدریجی و به موقع اسناد بیمارستانی جهت جلوگیری از انباشت پرونده ها شدند .

در پایان حاضرین در جلسه، به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند./ن

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *