فرهنگ و هنر 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هنرمندان تئاتر آستانه اشرفیه همچنان می درخشند

هنرمندان تئاتر آستانه اشرفیه با راهیابی آثارشان به جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان و جشنواره های سراسری تئاتر خیابانی مریوان و شهروند لاهیجان و کاندیداتوری ورود به جشنواره بین المللی تئاتر فجر، همچنان می درخشند.


به گزارش آفتاب شمال ، محمد معافی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه با اشاره به درخشش هنرمندان تئاتر این شهرستان در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، اظهار کرد: نمایش های خردسال صحنه ای «کتره گیشه» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی پوریا کریمی و خیابانی «آبدزدک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جفری لفوت کاری از گروه تئاتر «تی تی» به بخش مسابقه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافتند.

وی ادامه داد: همچنین نمایش آئینی «چارودار» کاری از گروه تئاتر «تی تی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی پوریا کریمی به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

معافی افزود: نمایش «کرب و کرنا» دیگر کار گروه تئاتر «تی تی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی پوریا کریمی که پیشتر به جشنواره آیینی سنتی و پرده خوانی یاسوج راه یافته بود با درخشش در این جشنواره برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران معرفی شد تا برای حضور در این جشنواره بزرگ نیز مورد ازریابی قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در پایان اضافه کرد: نمایش «کلاغ های آنلاین» نیز به نویسندگی و کارگردانی ساحل احمد دوست از کارهای دیگر هنرمندان این شهرستان است که این روزها در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور دارد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *