اجتماعی 17 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهندس مسرور در جشن تجليل از ستارگان گيلاني كنكور : نظام آموزشي پويا و كارآمد ضرورت توسعه كشور است

سرور دانش آموزان برتر را از آينده سازان كشور خواند و افزود :اين دانش آموزان بايد خود را براي افتخار آفريني و قبول مسئوليت در آينده براي توسعه و پيشرفت كشور آماده كنند.


به گزارش آفتاب شمال :  مديريت روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي مهندس مسرور رييس هيات مديره و مدير عامل اين سازمان در جشن تجليل از ستارگان گيلاني كنكور امسال كه به ميزباني اداره كل آموزش و پرورش گيلان و با همكاري و مساعدت سازمان منطقه آزاد انزلي برگزار شد و نظام آموزشي پويا و كارآمد را ضرورت توسعه كشور دانست.

مديرعامل سازمان در ابتدا با تشكر از حضور مديران و مسئولان شركت كننده از دانش آموزان برتر و معلمين و خانواده هاي آنان تقدير كرد و اظهار داشت :موفقيت هاي كسب شده از سوي دانش آموزان مرهون تلاش و پشتكار اين عزيزان است كه حمايت هاي خانواده ها در ايجاد آرامش و آموزش هاي معلمين دلسوز در كسب اين موفقيت ها بسيار موثر بوده است .

مسرور دانش آموزان برتر را از آينده سازان كشور خواند و افزود :اين دانش آموزان بايد خود را براي افتخار آفريني و قبول مسئوليت در آينده براي توسعه و پيشرفت كشور آماده كنند.

مهندس رضا مسرور با بيان اينكه توجه به نظام آموزشي در كشور ضروري است از آمادگي اين سازمان براي كمك به توسعه آموزشي منطقه خبر داد و اظهار كرد : در كشورهاي توسعه يافته به مدارس و نظام آموزشي بسيار توجه مي شود چرا كه مي دانند افرادي كه در بخشهاي مختلف به كار مشغول خواهند شد از نظام آموزشي و مدارس مي گذرند.

مهندس مسرور در خصوص ماموريت هاي مختلف سازمان متبوع خود تاكيد كرد :سازمان منطقه آزاد انزلي تنها يك سازمان اقتصادي نيست و بر اساس ماموريت خود و قانون مناطق آزاد در همه حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي ،عمراني ،زيرساختي ،گردشگري ،بهداشت و سلامت در حال فعاليت و خدمات رساني و انجام طرح هاي توسعه اي است.

وي زيرساخت مناسب و امكانات را از جمله موارد مهم مورد نياز براي توسعه علمي گيلان عنوان و خاطرنشان كرد : سازمان منطقه آزاد انزلي بر اساس قانون و تفاهمنامه هاي منعقده به به آموزش و پرورش ،بهداشت و توسعه زيرساختهاي منطقه كمك مي كند.

وي افزود : ما هنوز در استان روي نيازهاي اوليه حوزه آموزش و پرورش مشكل و كمبود داريم و براي برطرف كردن اين كاستي ها همه دستگاههاي دولتي بايد به اين حوزه كمك كنند.

مسرور با بيان اين كه سازمان متبوعش امسال بالغ بر ۳۰۰ ميليون تومان براي مدارس منطقه آزاد انزلي هزينه نموده است افزود : تا پايان سال اين رقم را به سه برابر افزايش خواهيم داد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي ، دومين موضوع مهمي كه بايد در آموزش و پرورش به آن توجه شود را آموزش مهارت عنوان كرد و با اشاره به اين كه در كشورهاي توسعه يافته آموزش مهارت را از همان ابتدا در مدارس آغاز مي كنند افزود : در كشور ما آموزش مهارت از دوره هاي بالاي آموزشي شروع ميشود و ما نيز آمادگي داريم طرح آموزش مهارت در سطح ابتدايي در بيش از ۴۰ مدرسه منطقه آزاد را آغاز كنيم.

مسرور توجه به اصول اخلاقي و ارزشهاي انساني از جمله آداب برخود با مردم را از ديگر نكات مهمي خواند كه بايد از ابتدا در مدارس به آن پرداخته شود.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در پايان از برنامه اين سازمان براي اخذ مجوز براي بورسيه كردن تعدادي از رتبه هاي برتر كنكور گيلان خبر داد.

در اين مراسم تجليل كه مقامات استاني و نمايندگان مجلس و دانش آموزان و معلمين و خانواده هاي آنان حضور داشتند از ۱۲۲ نفر برگزيده كنكور دارنده رتبه هاي يك تا سه رقمي كشوري و ۲۲ نفر حائز معدل ۲۰ مدارس مقطع متوسطه استان و ۱۰ نفر دانش آموزان برتر منطقه آزاد انزلي در مجتمع فرهنگيان انزلي تجليل شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *