فرهنگ و هنر 19 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آيين رونمايي از 10 فيلم «رشت، قصه‌هاي يك شهر» روز شنبه انجام مي‌شو

 آيين رونمايي از 10 فيلم «رشت، قصه‌هاي يك شهر» غروب روز شنبه 21 شهريور ماه امسال برگزار مي‌شود.


به گزارش آفتاب شمال :  آيين رونمايي از 10 فيلم «رشت، قصه‌هاي يك شهر» غروب روز شنبه 21 شهريور ماه امسال برگزار مي‌شود.
عليرضا قانع مدير عامل سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت در اين باره توضيح داد: مجموعه‌ فيلمهاي داستاني «رشت، قصه‌هاي يك شهر» با مشاركت اين سازمان و انجمن سينماي جوانان گيلان توليد شده است.
وي افزود: اين مجموعه شامل 10 فيلم داستاني كوتاه است كه به وسيله‌ي 10 كارگردان گيلاني ساخته شده و روز شنبه رونمايي مي‌شود.
قانع توضيح داد: فيلمهعاي ياد شده به موضوعات مختلف اجتماعي شهري مي‌پردازند و تلاش دارند تا از دريچه‌ي دوربين زواياي ديد مختلفي نسبت به اجتماع و جامعه‌ي شهري داشته باشند.
مدير عامل سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت خاطر نشان كرد: آيين رونمايي اين فيلمها ساعت 17 غروب روز شنبه 21 شهريور ماه امسال در «مجتمع فرهنگي – هنري خاتم‌الانبيا(ص) رشت» برگزار مي‌شود.
در اين آيين پس از نمايش و اكران فيلمها و اقامه‌ي نماز مغرب و عشاء و پذيرايي از فيلمسازان ياد شده قدرداني و تجليل مي‌شود.
گفتني است فيلمهاي ياد شده عبارتند از «پرگار» به كارگرداني مسعود بهارلو، «عروس» به كارگرداني عقيل عليزاده، «ويترين» به كارگرداني شهريار پورسيديان، «قرمز ساده» به كارگرداني داوود اشرفي، «آقاي داغان» به كارگرداني مجتبي كوهكن، «روزهاي آخر اسفند» به كارگرداني البرز پورصياد، «انعكاس» به كارگرداني «مهرداد محب عليزاده»، «كوچه گرد» به كارگرداني محمدرضا مجلسي، «اين خانه روشن است» به كارگرداني سيد محمود اريب و «دور شهر» به كارگرداني جواد ميرزايي.
شايان ذكر است كه سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت از همه‌ي علاقه‌مندان به هنر و مباحث شهري دعوت نموده تا در اين آيين شركت و حضوري فعال داشته باشند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *