ورزشی 23 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سومین باخت والیبال در رقابتهای جام جهانی

به گزارش آفتاب شمال : تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی مقابل روسیه شکست سنگین ۳ بر صفر با امتیازات ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ متحمل شد. تیم کشورمان که در سال جاری ۵ بار روسیه را برده بود این بار حتی یک ست هم از این تیم نگرفت.

تیم ملی والیبال ایران دیروز پنجمین دیدار خود در جام جهانی ژاپن را مقابل روسیه برگزار کرد و در پایان نتیجه را ۳ بر صفر به قهرمان المپیک لندن واگذار کرد. این سومین باخت تیم ایران در پنج بازی برگزار شده بود. تیم ایران امسال سه بار در لیگ جهانی و دو بار هم در دیدارهای دوستانه‌ای که در خاک روسیه برگزار شده بود این تیم را شکست داد اما این بار در بازی‌هایی که جنبه انتخابی المپیک را دارد روسیه برنده شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در بازی با روسیه مرتکب اشتباهات زیادی شدند و باید این خطاها را متوقف کنند. اسلویودان کواچ در نشست خبری پایان بازی گفت: به خاطر این پیروزی به روسیه تبریک می گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند. فکر می کنم آنها در ست نخست خیلی خوب بازی کردند و ما به خاطر اشتباهات بزرگی که داشتیم شکست خوردیم. وی افزود: باید دست از اشتباه کردن برداریم. اما نباید فراموش کنیم که نیاز به مبارزه داریم. لحظاتی در بازی هستند که تیم ما خیلی بد بازی می کند.

چهارشنبه؛ ایران – ایتالیا

ششمین روز سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال روز چهارشنبه هفته جاری با ۶ دیدار پیگیری می‌شود. تیم های شرکت کننده در سیزدهمین دوره جام جهانی روزهای دوشنبه و سه شنبه استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز چهارشنبه ۲۵ شهریورماه با ۶ دیدار در دو شهر تویوما و اوسکا پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در ششمین روز جام جهانی به مصاف ایتالیا می رود.

برنامه کامل ششمین روز

آمریکا – ونزوئلا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه

ایتالیا – ایران ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه

ژاپن – تونس ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه

مصر – آرژانتین ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه

کانادا – لهستان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه

روسیه – استرالیا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

نتایج سایر بازی‌های دیروز

کانادا ۳ـ استرالیا ۲ ، ژاپن ۳ ـ‌ تونس صفر

آمریکا ۳ـ مصر صفر ، لهستان ۳ـ ونزوئلا یک ، آرژانتین ۳ـ تونس صفر

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *