فرهنگ و هنر 25 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جشنواره استانی تئاتر گیلان برگزار می شود

به گزارش آفتاب شمال ، سیدوحید فخرموسوی طی گفت و گویی اظهار کرد: با پایان یافتن فرصت شرکت در بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، 16 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد: نمایش های متقاضی شرکت در جشنواره عبارت از: «حورا» اثر بهزاد دوگوهرانی، «قلعه بردگان» مهدی طاهرپور، «سلول صفر» فردین افشارفر، «منظریه کوچه فرشته پلاک 7» مهرداد آبسالان، «رستگاری در جنون» محمد شکوری، «ادامه مطلب» مهدی شایان، «شمشیرهای ژنرال» هومن میرمعنوی، «زمستان 66 کجا بودی» محمد پورجعفری، «انتظار با طعم خرمای شور» سارا نیک طبیعت و «تئوری تصادف» به کارگردانی سینا کوزانی از رشت می باشد.

فخرموسوی ادامه داد: همچنین «پیله ای برای پروانگان» مهدی مهربان از صومعه سرا، «رویای رویا» عبداله بهادری از لنگرود، «تبار خون» احمد نیک قلب و «والس مرده شوران» بهرام نوروزی از لاهیجان، «دیگه از این بدتر نمیشه» جواد لاله دوست و «سالگرد تولد» محمد فرح بخش از انزلی از دیگر آثار متقاضی شرکت در بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان هستند.

به گفته معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ از میان این آثار حداکثر 9 اثر پس از بازبینی برای حضور در جشنواره مذکور انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه فرهاد رحمان زاده، اکبر صمدی نیا و حسین سرپرست بازبینی آثار متقاضی در بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان را بر عهده دارند، افزود: بازبینی آثار امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 شهریور) در سالن تئاتر شهر رشت (سردار جنگل) طبق جدول اعلام شده به متقاضیان انجام می شود.

فخرموسوی در پایان با بیان اینکه نتایج بازبینی و آثار راه یافته به جشنواره روز پنجشنبه 26 شهریور اعلام می شود، اضافه کرد: بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان از 4 الی 6 مهر ماه 94 در رشت برگزار خواهد شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *