ورزشی 31 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فعالیت سمن ها با تشکیل شورای هماهنگی ،کیفیت بخشی می شود

  به گزارش آفتاب شمال ، هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دومین جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با تأکید بر اینکه یکی ازمحورهای فعالیت سیزده گانه سند ملی توسعه ساماندهی امورجوانان برنامه شناسی و تقویت سازمان های مردم نهاد خواهد بود ،ازتأسیس 43 سمن بعنوان راهبرد اولیه امور جوانان یاد کرد و گفت : اگر کمیت در تأسیس سازمان های مردم نهاد در قامت کنونی ادامه پیدا کند ، بدون تردید در راهبرد توسعه امور جوانان توفیق قابل ملاحظه ای بدست نخواهیم آورد .

  وی با بیان این سخن که هر کمیتی باید به کیفیت ختم شود ،از روند فعالیت سمن ها ابراز نگرانی کرد و یادآور شد :سمن ها باید با افزایش تعداد اعضاء و تقسیم وظایف به شکل ملموس تری در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند .

  اسماعیلی حضور نماینده سمن ها در شورای داوری طرح های اداره کل  ، مشارکت در اجرای تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی و نیز تأسیس سمن سراها را از ماموریت هایی نام بردکه باید سازمان های مردم نهادر آن نقش پررنگی داشته باشند .
 
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان تحقق راهبرد های توسعه در هر زمینه ای از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مستلزم مشترکات ذهنی و روانی یک مجموعه ارزیابی کرد و افزود : هرسازمان مردم نهاد باید از نیروهایی تشکیل شود که برآیند اندیشه های آنان به پیشبرد اهداف مورد نظر منتهی شود .
 
وی دراین ارتباط به ایجاد شورای هماهنگی در درون این سازمان ها اشاره کرد و گفت :با تشکیل شورایی متشکل ازپنج عضو انتظار می رود روند فعالیت سمن ها به سوی کیفیت بخشی امور حرکت کرده و در نتیجه محصول این تعامل و مفاهمه به بهبود فرایندهای توسعه بیانجامد .     

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *