فرهنگ و هنر 06 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

به دلیل وقوع حادثه منا؛ زمان برگزاری جشنواره تئاتر گیلان تغییر کرد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، سیدوحید فخرموسوی در گفت‌وگویی با تسلیت حادثه منا، یادآور شد: بیست‌وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان قرار بود از روز شنبه چهارم مهر ماه در رشت برگزار شود.

وی اظهار کرد: به دلیل وقوع حادثه دلخراش منا و اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب، با تصمیم مدیران این جشنواره در تغییر زمان برگزاری آن، نمایش های بیست‌وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ششم و هفتم مهر ماه جاری در رشت اجرا می‌شود.

فخرموسوی افزود: همچنین آیین اختتامیه این دوره از جشنواره صبح روز چهارشنبه ۸ مهر 94 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بار دیگر حادثه دلخراش منا را به خانواده‌های بازماندگان از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تسلیت گفت.

بنا بر این گزارش؛ در بیست‌وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، نمایش‌های «شمشیرهای ژنرال» نوشته قدرت‌الله فتحی و کارگردانی هومن میرمعنوی، «زمستان 66 کجا بودی» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت «قلعه بردگان» کاری از مهدی طاهرپور، «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان، «رویای رویا» کاری از عبدالله بهادری از لنگرود و «دیگه از این بدتر نمیشه» کاری از جواد لاله دوست از بندرانزلی حضور دارند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *