اجتماعی 07 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان: گیلان آماده انتقال پیکرهای قربانیان فاجعه منا است

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، محمد احمدی پور در دومین نشست پیگیری و هماهنگی فاجعه منا با ابراز تاسف مجدد از وقوع فاجعه فوق با اشاره به احتمال آغاز انتقال پیکر کشته شدگان کشورمان از فردا سه شنبه، گفت: در صورتی که در این پرواز پیکر کشته شدگان مربوط به کاروان گیلان نیز باشد، تمهیدات لازم برای انتقال آنان انجام پذیرفته است.

وی افزود: مراکز درمانی گیلان نیز برای مداوای مصدومان و مجروحان احتمالی آمادگی لازم را دارند.

احمدی پور با اشاره به اینکه چشم انتظاری خانواده‌های داغدار حادثه دیده بر تلخی این حادثه‌ دردناک می افزاید، اظهار کرد: ستاد تشکیل شده در گیلان در راستای کاهش آلام حادثه دیدگان و مشخص شدن زمان انتقال کشته شدگان به گیلان و وضعیت مفقودین تمام اقدامات لازم را انجام می‌ دهد.

 معاون استاندار به خانواده قربانیان فاجعه‌ منا در لنگرود و رودسر اشاره کرد و گفت: علاوه بر سرکشی استاندار از خانواده حاجیان،  فرمانداران نیز به صورت مستمر ضمن سرکشی و دلجویی، آخرین وضعیت اقدامات انجام شده درخصوص قربانیان این حادثه را به اطلاع خانواده‌های آنان در شهرستان ها می‌ رسانند.

وی همچنین با مهم خواندن اطلاع رسانی دقیق و غیر شتاب زده بیان کرد: بر همین اساس و برای حفظ آرامش خانواده‌های داغدار اطلاع رسانی‌ در مورد آمار کشته شدگان در استان فقط از سوی سازمان حج و زیارت انجام می‌ پذیرد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *