استان 11 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در آستانه گرامیداشت عید سعید غدیر ، پروژه های مخابراتی افتتاح شد

 

       به گزارش آفتاب شمال : مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم همراه با افتتاح 1+199 پروژه مخابراتی و اهدای جوایز به برندگان جشنواره همراه اول با حضور دکتر سید هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ، دکتر نجفی استاندار گیلان و تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای مراسم مهندس خضردوست  با گرامیداشت یاد امام (ره) ،شهدای 8 سال دفاع مقدس و جانباختگان حادثه غم انگیز منا و ضمن عرض خیر مقدم به هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران ، دکتر سید هاشمی ، دکتر بقایی، مهندس مدرس و مهندس توکلی و همچنین دکتر نجفی و نمایندگان محترم مجلس و همه حضار محترم گفت: به مناسبت عید ولایت و امامت و در این شب فرخنده 1+199 پروژه مخابراتی مورد بهره برداری قرار میگیرد و این مهم میسر نمیشد جز با حمایت های سهامداران و زحمات شبانه روزی عوامل اجرایی.
مهندس خضردوست در خصوص +1 پروژه اشاره داشت : طی مذاکره تلفنی جناب دکتر نوبخت ، روستای امامزاده ابراهیم شفت ،در مدت کوتاه کمتر از 10 روز به شبکه  ملی اینترنت متصل شد و امروز به صورت کنفرانس به بهره برداری می رسد.
در ادامه ،دکتر قربانی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی سخنان کوتاهی رضایت و خرسندی خود را از عملکرد شرکت مخابرات گیلان با مدیریت مهندس خضردوست در خصوص بهره مندی روستاهای گیلان از نعمت اینترنت ابراز نمودندو متذکر شدند که صحبت های دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به عینیت رسیده است .
در ادامه این مراسم باشکوه،دکتر نجفی استاندار محترم گیلان ضمن تبریک عید ولایت و امامت و معرفت و همچنین عرض تسلیت به مناسبت جان باختن گروهی از هموطنان در حادثه تاسف بار منا ،اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری  شرایطی فراهم شد که در روزهای آتی شاهد بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی خواهیم بود.
استاندار گیلان به عملکرد هوشمندانه مدیریت عامل مخابرات استان در انتخاب یک زمان مناسب و حساب شده برای افتتاح پروژه های این شرکت اشاره نمود و ضمن ابراز رضایت از حرکتهای دانش بنیان انجام شده در استان اظهار داشت : سال های گذشته رتبه استان  در زمینه دولت الکترونیک 27 بوده که در حال حاضر جزء 10 استان برتر کشور هستیم ، به طور مثال روستای امامزاده ابراهیم که روزگاری جزء مناطق صعب العبور استان بود در حال حاضر از نعمت اینترنت پر سرعت بهره مند شده است واین موضوع افزایش قابلیت استان را نشان می دهد که میتواند در این عرصه پیشرو و پیشتاز باشد .
در ادامه ،دکتر سید مصطفی سید هاشمی ، میهمان ویژه این مراسم ، ضمن تبریک عید ولایت و توصیف امیر المومنین ، که مولی الموحدین انسان بینظیری  است اگر چه شبیه خدا نیست ، شبیه انسان هم نیست و بالاتر از آن اینکه پیامبر (ص) فرمود : علی مع الحق و الحق مع العلی . یعنی استاندارد سازی حق با علی (ع) است و مصداق تطبیق حقانیت با امیر المومنین است و امام عصر (عج)نیز سلاله علی است اگر علی (ع)  نبود مهدی (عج) هم نبود.
رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران ، با اشاره به این موضوع که ما معتقدیم برند ما حضور پرسنل شرکت است از تلاشهای همکاران شرکت مخابرات  گیلان تشکر و قدردانی نمود و پیرو صحبت های دکتر قربانی که به نمایندگی از سایر نمایندگان سخنرانی نمودند، قول تحویل 3G را در سایر شهر ها و روستاهای گیلان دادند و اشاره نمودند که این امر در آینده نزدیک با تلاش عوامل زحمتکش این استان اتفاق خواهد افتاد و شما می توانید به مناسبت 22 بهمن شاهد افتتاح و بهره برداری این طرح باشید.
در انتهای این مراسم ، دو دستگاه خودرو سمند و 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و 20 دستگاه تبلت به برندگان جوایز جشنواره همراه اول اهدا شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *