استان 21 مهر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صدا و سیما نقش مهمی را در حمابت از واحدهای صنعتی و ایجاد بازار داخلی در استان به عهده دارد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال : مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : با توجه به توسعه روز افزون تجارت ، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است . هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیر ممکن است .

 طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت : امروز ما در جهانی زندگی میکنیم که رسانه های همگانی ، روزنامه ها ، مجلات ، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند .

وی در ادامه افزود : رسانه ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده ای را دارند و در همین راستا ، صدا و سیمای مرکز گیلان میتواند حامی بزرگی برای واحد های صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : رسانه ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری اند .

وی در پایان بیان داشت : ضمن تشکر از مدیر کل و کار کنان صدا و سیمای مرکز گیلان امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *