فرهنگ و هنر 21 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

طرح اشتراک نشریات با 50 درصد تخفیف در گیلان نیز اجرا می شود

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه و گسترش فرهنگ مطالعه و همچنین حمایت از سازمان مطبوعات، «سامانه اشتراک نشریات» با تسهیلات ویژه را راه اندازی کرد.

شهروندان می توانند با ثبت نام در سامانه یادشده، نشریه مورد نظر خود را تا سقف 50 درصد تخفیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تخفیف های ناشر و حامی دریافت کنند.

سقف اشتراک برای روزنامه ها، 3000 و برای مجلات 2000 مشترک تعیین شده است و حداقل تعداد مشترکین برای روزنامه ها 50 و برای مجلات باید به 25 مشترک برسد در غیر اینصورت نشریه در سامانه غیر فعال می شود.

میزان تسهیلات معاونت مطبوعاتی، 50 درصد قیمت نشریه در زمان اخذ اشتراک است که برای روزنامه ها 500 تومان و برای مجلات 2500 تومان است.

بنا بر این گزارش؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در نظر دارد با همکاری شرکت تعاونی مطبوعات کشور و مدیران مسئول نشریات استان، به عنوان سومین استان این طرح را در گیلان راه اندازی نماید.

جلسه ای به همین منظر و به جهت آشنایی بیشتر با اهداف و جرئیات طرح در هفته آینده با حضور مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور و مدیران مسئول نشریات استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیران محترم نشریات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اشتراک به آدرس eshterak.ir مراجعه نمایند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *