فرهنگ و هنر 18 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شش نشریه مکتوب و مجازی استان گیلان، در نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، فیروز فاضلی در ابتدای حضور خود در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بازدید نمود.

فاضلی همچنین در حاشیه این بازدیدها با حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاقاتی داشت.

در نمایشگاه مطبوعات شش نشریه مکتوب و مجازی استان گیلان، آخرین فعالیت های خود را در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور به نمایش گذاشتند.

روزنامه های «نسیم» به مدیرمسوولی ابراهیم بهمنی جلالی، «معین» به مدیرمسوولی یونس رنجکش، «گیلان امروز» به مدیرمسوولی محمدکاظم شکوهی راد و «سوال و جواب» به مدیرمسوولی کریم خورسندی در غرفه ١٢٧ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

همچنین دوهفته نامه «سرمایه و ثروت» به مدیرمسوولی سوسن پاکدل در غرفه ١٣٥ و پایگاه خبری تحلیلی «خزر بر خط» به مدیرمسوولی محسن خاکزاد در غرفه ٦٤ این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر این گزارش؛ استان گیلان دارای ١٨٠ نشریه مکتوب دارای مجوز شامل ٩ روزنامه، ٤٦ هفته نامه، ١٥ دوهفته نامه، ٥٢ ماهنامه، ٦ دوماهنامه، ٣٩ فصلنامه و ١٣ دوفصلنامه است. ٤٣ پایگاه خبری و تحلیلی مجوزدار نیز در گیلان مشغول به فعالیت می باشد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقمندان است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات زیر نظر شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات متشکل از شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن مدیران مسئول نشریات، انجمن روزنامه‌های غیر دولتی، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی رسانه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها» و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *