استان 26 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار در همایش سراسری روسا کلانتری و پاسگاههای گیلان: برای حفظ حقوق شهروندی تلاش کنید

 به گزارش پایگاه آفتاب شمال : دکتر محمد علی نجفی در این همایش گیلان را جزو استانهای کوچک ولی با تراکم جمعیتی بالا عنوان کرد و افزود : وجود مرز زمینی و دریایی در گیلان و همسایگی با 4 کشور ارزش ویژه ای را به استان داده و موجب گردید تا کشور نگاه خاصی را به گیلان داشته باشد .

استاندار گیلان با اشاره به تلاش دشمنان نظام در بر هم زدن آرامش و امنیت کشور افزود : باید با دقت و درایت و با حفاظت از بخش های مرزی از شیطنت دشمنان جلوگیری کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت حفظ اقتدار و عزت توام با مهربانی و مردمی بودن نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود : خوشبختانه نیروی انتظامی استان گیلان را در این زمینه موفق می بینم.

استاندار گیلان با اشاره به ورود بیش از 30 میلیون مسافر به گیلان اظهار داشت : همه این مسافران انتظار برقراری نظم و انظباط را دارند و شما عزیزان باید با حضوری قوی و مقتدر امنیت را در جامعه فراهم کنید .

وی جذب گردشگر را یکی از منابع در آمدی استان عنوان کرد و افزود : گردشگر با حفظ ارزش های فرهنگی و به قصد بهره مندی از مواهب طبیعی وارد استان می شود و ما موظف هستیم فضای آرامش ، نظم و امنیت را برای آن فراهم کنیم .

استاندار گیلان افزود : شما عزیزان به عنوان حافظان حقوق شهروندی مطابق با قانون اساسی در جهت  برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش کنید .

سردار میر حیدری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز شرایط امنیتی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : نقش نیروی انتظامی در برقرای امنیت در استان نقش اساسی و بسزایی است .

سردار میر حیدری گفت : بحث تعالی رفتاری را در 3 بخش کارکنان ، خانواده کارکنان و سازمان به عنوان اولویت کاری برای ارائه خدمت بی منت دنبال می کنیم .

در پایان این همایش استاندار گیلان از برگزیدگان نیروی انتظامی استان با اهداء لوح و هدایایی تقدیر کرد .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *