استان 08 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان : بهره‌برداری بخشی از آزاد راه قزوین- رشت تا شب عید

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ؛ دکتر محمدعلی نجفی پس از برگزاری نشست بررسی پیشرفت عملیات عمرانی آزاد راه قزوین- رشت و در بازدید از این پروژه که معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار رودبار و مدیر کل راه و شهرسازی حضور داشتند در گفتگو با خبرنگاران گفت : با تأکید دولت و تأمین اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بخشی از 11 کیلومتر باقی مانده  آزاد راه قزوین- رشت در حال آماده شدن است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه 11.4 کیلومتر از آزاده راه قزوین رشت باقیمانده بود که بعد از سفر رئیس جمهور به گیلان شاهد اختصاص اعتبارات بیشتری در این بخش بودیم خاطر نشان کرد : بر این اساس دولت و وزارت راه و شهرسازی مصمم شدند تا این پروژه علیرغم اینکه قطعات سختی شامل تونل و پل‌ها را شامل می شد در قالب 3 قطعه به اتمام برسانند.

وی به بهره‌برداری بخش اول از قطعات باقیمانده در سال گذشته  به طول 900 متر اشاره کرد و گفت : در این مرحله نیز ساخت  3 هزار و 200 متر که شامل 50 درصد تونل و 20 درصد پل است در حال  اجرا است که یک مسیر آن تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

استاندار گیلان بر ضرورت آماده سازی هر 2 باند رفت و برگشت این قطعه به جهت کاهش فشار بار ترافیک در پایان سال 94 تأکید و تصریح کرد : باتوجه به کمک اعتباری که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است انتظار داریم پیمانکار  هر 2 باند رفت و برگشت مسیر را تا شب عید آماده کند.

وی به رفع برخی موانع استانی و شهرستانی تأکید کرد و افزود : باید نگاه مدیران راه و شهرسازی و نیز مجریان این پروژه صرفاً به پایان این بخش تا پایان اسفند 94 باشد تا با تزریق ماشین آلات و نیروی انسانی بر عملیاتی شدن خواست مردم و دولت اهتمام ورزند.

در این بازدید علی نوزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به رشد چشمگیر پیشرفت این بخش از آزاد راه گفت : باتوجه به قول معاون رئیس جمهور امیدواریم این خواست و آرزوی مردم و دولت تا شب عید امسال تحقق یابد.

در این بازدید همچنین غلامعلی جعفرزاده رئیس مجمع نمایندگان استان بر ضرورت تعامل مجری پروژه با مدیران استانی و شهرستانی تأکید کرد و گفت : باید تلاش شود عقب ماندگی پروژه از برنامه جبران شود تا مطالبه معاون رئیس جمهور و استاندار تا شب عید تحقق پیدا کند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *