اجتماعی 16 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خروج سامانه بارشی از سه‌شنبه

به گزارش پایگاه آفتاب شمال  به نقل از صدا و سیما : خانم فریبا گودرزی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:‌ امروز در نیمه غربی کشور نفوذ توده هوای سرد را داریم و از میزان بارش ها در این مناطق کاسته می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود : سامانه بارشی به تدریج از بعد از ظهر امروز و سه شنبه در نیمه شرقی کشور فعال می شود و بارش در دامنه های شرقی البرز، استان های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و به طور پراکنده در شرق و جنوب شرق ادامه خواهد یافت.

گودرزی ادامه داد:  از فردا با خروج سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور حاکمیت توده هوای سرد و خشک را خواهیم داشت که این سرما تا اواخر هفته در کشور ادامه پیدا می کند.

این کارشناس برای فردا در مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید را پیش بینی کرد و افزود : کسانی که قصد تردد در مناطق شمالغرب، غرب، گذرگاه های البرز و زاگرس را دارد حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

وی گفت: امروز تهران بارش باران و برف  دارد که در برخی از نقاط با وزش باد شدید همراه است و از بعد از ظهر امروز به تدریج کاهش ابر را در تهران شاهد خواهیم بود و باز هم هوا سردتر می شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *