گزارش 06 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حیدرپور شهرضائی در مورد تلاش کنگره آمریکا برای تحریم سپاه؛ آمریکا با طرح تحریم سپاه پاسداران راه به جایی نخواهد برد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال : عوض حیدرپور شهرضائی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص طرح نمایندگان کنگره آمریکا برای افزایش فشار اقتصادی بر سپاه پاسداران، اظهار داشت: آمریکایی ها و به خصوص کنگره آمریکا خصومت دیرینه ای را نسبت به ایران داشته اند و آن را همچنان ادامه می دهند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا بنا بر دشمنی که دارد فشارهایی را بر نهادهای داخلی ایران وارد می کند، بیان کرد: این در حالی است که تمام بانک های ایران در تحریم قرار دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه به مسائل داخلی کشور ندارد بلکه سپاه پاسدارن طبق قانون اساسی یک وظیفه ملی دارد، متذکر شد: در جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی و مستضعفین جهان حمایت می شود.
حیدرپور شهرضائی با بیان اینکه آمریکا دشمنی خود با ایران را در هر حالی پیگیری می کند، گفت: این گونه اقدامات آمریکا به دلیل خصومت با ایران است.
وی افزود: مطرح کردن مسائلی مانند حقوق بشر توسط آمریکا اشتباه است و دفاع ما از مقاومت اسلامی، بر طبق قانون اساسی و آیات قرآن کریم است که حمایت از مستضعفین وظیفه هر مسلمان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول این 37 سال همواره آمریکا از این گونه حرف ها به صورت گسترده بیان کرده و آن ها از اینگونه اقدامات و طرح ها راه به جائی نخواهد برد چون هیچ خللی را در اراده ملت و نظام اسلامی ایران بر ای حمایت از محور مقاومت به وجود نخواهد آورد./ خانه ملت

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *