سیاسی 07 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کولیوند تشریح کرد: تبلیغات زود هنگام بالاترین درصد تخلفات انتخاباتی را به خود اختصاص داده است/ مکانیزم قانونی برای تبلیغات نداریم

به گزارش پایگاه آفتاب شمال : محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره اتمام نام نویسی در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از این مرحله، کار هیات های نظارت و شورای نگهبان به جهت بررسی تخلفات و جرایم انتخاباتی آغاز می شود. بیشترین تخلفی که در جریان انتخابات صورت می گیرد تبلیغات زود هنگام است.

نماینده مردم کرج در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه مکانیزم تبلیغات نداریم، توضیح داد: از آنجایی که راه و روشی برای تبلیغات تعریف نشده است بر همین اساس کاندیداتورها نمی دانند برای آنکه خود را به مردم بشناسانند باید چه اقداماتی انجام دهند که در چارچوب قانون باشد.

وی با بیان اینکه عمده بحث تخلفات در انتخابات تبلیغات زود هنگام است ادامه داد: اگر سایت یا مرجعی طراحی می شد تا تمام نامزدها می توانستند بیوگرافی و کارنامه کاری خود را در آن منتشر کنند، دیگر شاهد تبلیغات زودهنگام نبودیم.

کولیوند با تاکید بر اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید تخلفات را رصد کنند، اظهار داشت: هیات نظارت، شورای نگهبان و هیات اجرایی در سیستم قوه مجریه مسئول رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هستند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مراجع مصادیق تبلیغات زودهنگام را مورد بررسی قرار می دهند تا درصورت تخلف برخورد لازم با کاندیداها اتخاذ شود./( خبرگزاری خانه ملت )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *