استان 09 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برنامه راديويي مجموعه مديريت شهري رشت با عنوان ” اينجا رشت است ” افتتاح شد

  به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، در اين مراسم كه با حضور دكتر سيد محمد علي ثابت قدم شهردار رشت ، نيكو منش رييس كميسيون فرهنگي – اجتماعي شوراي شهر ،  رسولي رئيس كميسيون حمل و نقل و ترافيك شوراي شهر ، قائم مقام صدا و سيماي مركز گيلان ، قديمي مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت ، جمعي از مديران شهرداري و صدا و سيماي مركز گيلان  و شهروندان در سالن اجتماعات آتش نشاني برگزار شد ، برنامه زنده راديويي رشت ويژه مديريت شهري اجرا شد.
 
 
در اين برنامه كه با همكاري روابط عمومي و امور بين الملل برگزار مي شود ، شهردار رشت ضمن تبريك هفته رشت و همچنين ميلاد رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت : سعي بر اين است افتتاح برنامه راديويي” اينجا رشت است ” را مبنايي براي تعاملات با شهروندان بگذاريم كه هم شهروندان بتوانند از اين طريق ، پيشنهادات و انتقادات خود را با ما درميان بگذارند و هم ما از اين طريق اطلاع‌ رساني خوبي براي برنامه ‌هاي مجموعه مديريت شهري رشت داشته باشيم.
 
 
دكتر ثابت قدم اذعان داشت : اگر شهرداري به همه انتقادات نه بگويد به اين معناست كه هيچ نقطه رشدي باقي نمانده كه در حقيقت اين‌طور نيست. در عين حال انتقادات بايد جوري مطرح شود كه بر انگيزه و انرژي افرادي كه مشغول كار هستند و بر سرعت كار تاثير منفي نگذارد.

شهردار رشت در ادمه گفت: بايد از اعضاي محترم شوراي اسلامي رشت تشكر كنم به خاطر پشتيباني از برنامه‌هاي هفته و  روز رشت كه ۱۲ دي ماه است و همين‌ طور به خاطر حمايت‌ هايي كه از سياست‌ ها و برنامه‌ هاي شهرداري تا به امروز داشتند.
 
 
ثابت قدم درباره برنامه ‌هاي شهرداري گفت: برنامه‌ هاي شهرداري در سه بعد كوتاه‌ مدت، ميان‌ مدت و بلند مدت تدوين شده است كه بخش كوتاه ‌مدت از ابتداي امسال آغاز شده و تا پايان سال ادامه دارد و  با هدف اعتماد سازي و جلب مشاركت مردمي  سعي شده است تمام برنامه ‌هاي نيمه‌ كاره و برنامه ‌هاي جديد كوتاه‌ مدت را از حرف و برنامه به عمل تبديل كنيم. همزمان اهداف بلند مدت ۱۰ ساله ‌اي تنظيم شده كه در مقياس شهري ، منطقه ، ناحيه و محله و در قالب برنامه ‌هاي چهارساله تدوين شده است .

در ادمه نيكومنش ، رييس كميسيون فرهنگي – اجتماعي  شوراي اسلامي  شهر رشت هفته رشت و ميلاد رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبريك گفت و برنامه‌ هاي اين هفته را تشريح كرد.
 
 
وي مشاركت مردم را عامل اصلي همدلي و همزباني  و حضور آنها در برنامه هاي هفته رشت را فرصت مغتنمي براي همگرايي بيشتر با مجموعه مديريت شهري برشمرد .

گفتني است برنامه زنده راديويي” اينجا رشت است ”  در روزهاي دو شنبه ۷ دي ماه ، چهارشنبه ۹ دي ماه ، پنج شنبه ۱۰ دي ماه  و شنبه ۱۲ دي ماه  هر روز از ساعت ۱۷:۳۰  الي ۱۹:۳۰ در سالن آتش نشاني واقع در ميدان انتظام رشت  اجراي برنامه زنده خواهد داشت.
روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت از شهروندان گرامي دعوت مي كند در اين برنامه حضور به هم رسانند .  
 
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *