فرهنگ و هنر 19 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازرس اتحادیه مطبوعات محلی کشور با آرای حاضر در جلسه تعیین شد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال گردهمایی  سه روزه اعضای اتحادیه مطبوعات محلی کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه با همت و همکاری شهرداری تهران طی روزهای 16 الی 18 دیماه 1394  برگزار شد .
حسن حیدری مدیر عامل اتحادیه مطبوعات محلی کشور با تشکر از همدلی و همکاری اعضای اتحادیه اظهار داشت این گردهمایی با هدف افزایش سطح علمی و روزنامه نگاری اعضای اتحادیه برنامه ریزی شده است که با تور گردشگری ” تهران گردی ” توام بوده است . وی ادامه داد در آخرین روز از گردهمایی ” روز جمعه 18 دی 1394 بر اساس رای گیری اعضای اتحادیه ، آقایان محمد بهاری از لرستان با اخذ 16 رای و سید مصطفی خواجوی از استان سمنان به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل این اتحادیه به مدت یکسال تعیین شدند .
مدیر عامل مطبوعات محلی کشور بیان داشت کلاسهای آموزشی اصول خبرنویسی و گرافیک در مطبوعات توسط استادان کتابدار و مختاریان برگزار شد . لازم به ذکر است که در پایان جلسه نیز 5 نفر به عنوان اعضای هیئت موسس تعاونی اتحادیه مطبوعات محلی کشور به حاضران در جلسه معرفی شدند .حیدری در ادامه سخناش اظهار داشت : در حال حاضر 500 نشریه عضو این اتحادیه می باشند که بدلیل کمبود امکانات فقط توانستیم از ۱۰۰ نشریه محلی دعوت بعمل آوریم  .
عادل مزاری دبیر کمیسیون فرهنگی کلانشهرهای کشور در شهرداری تهران نیز حاضران در جلسه را به بیان آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح کشور دعوت کرد و از مطبوعات محلی درخواست کرد تا واقعیات جامعه را انعکاس دهند و به قدرت وابسته نشوند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *