خواندنی ها 08 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حدادعادل خبر داد: لیست اصولگرایان تا هفته آینده نهایی خواهد شد

به گزارش آفتاب شمال به نقل از (ایسنا)، غلامعلی حداد عادل عصر پنج شنبه در نشست کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق حزب موتلفه در جریان انقلاب و از سال‌های دهه 40 به بعد اظهار کرد: جمعیت موتلفه از همان آغاز مبارزات امام خمینی در کنار امام قرار داشت و امروز با سابقه‌ای بیش از 50 سال همچنان فعال است.

وی افزود: انتخابات فصل رویش و تحرک ملی است و فرصتی است تا ملت، ملت بودن خود را درک کند و نسبت به آن خودآگاهی یابد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان این که جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی باعث بی آبرویی غرب در منطقه شده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بهترین نمونه مردم‌سالاری را در 40 سال اخیر در منطقه به نمایش گذاشته است و غرب نیز در برابر آن بی‌آبرو و خلع سلاح شده و از کشورهایی حمایت می‌کند که در آنها دموکراسی حاکم نیست.

حداد عادل با بیان این که حضور در انتخابات یک وظیفه انقلابی و ملی است، اظهار کرد: ما معتقدیم هر چه انتخابات بهتر برگزار شود، پایه‌های انقلاب محکم‌تر می‌شود و امیدواریم انتخابات هفتم اسفند یک انتخابات پرشکوه، سالم و منطبق بر اخلاق و البته رقابتی باشد.

وی با اشاره به تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در ماه‌های اخیر اظهار کرد:‌ اصولگرایان در چند سال اخیر به علل گوناگون به شاخه‌ها و اسامی مختلفی تقسیم شده‌اند و مجموعه این علل و عوامل ما را به این نتیجه رساند که صداقت ایجاد می‌کند تا در کنار هم قرار گیریم و فهرست نهایی اصولگرایان را برای انتخابات آماده کنیم.

حداد عادل افزود: در هر جلسه‌ای که از شورای ائتلاف اصولگرایان برگزار می‌شود نسبت به قبل شاهد وحدت بیشتری هستیم و تاکنون نیز هیچ حزب و تشکل و گروهی به دنبال سهم‌خواهی نبوده و در پی وحدت و شایسته‌گرایی هستیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با طرح این پرسش که اصولگرایان در انتخابات به دنبال چه چیزی هستند اظهار کرد: انگیزه اصلی ورود ما به انتخابات در یک جمله خلاصه می‌شود و آن هم این است که انگیزه ما انگیزه کسانی است که در نهم دی به خیابان‌ها آمدند.

وی با اشاره به حوادث سال های پایانی دهه 70 و نیز سال 88 اظهار کرد: مساله ما این است که جریانی در کشور بعد از ارتحال امام راحل از آرمان‌های ایشان فاصله گرفته است و آرمان امام را که جمهوری اسلامی بوده است را بدون اسلامیتش می‌خواهد.

وی همچنین با اشاره به این که اصولگرایان نگران ولایت فقیه به عنوان اصل اصولی انقلاب هستند، گفت: ما معتقدیم این کشور بدون ولایت فقیه نمی‌تواند متحد بماند و حفظ شود.

حداد عادل تاکید کرد: بنای ما در انتخابات این نیست که با دولت ضدیت، مخالفت یا دشمنی کنیم و در مجلس نیز باید همین مساله رعایت شود اما در عین حال فعالیت‌های خود را نیز در چارچوب اصولی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مطرح کردند پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: با وحدتی که هم اکنون در جریان اصولگرایی حاصل شده است و با تلاش دوستان برای حضور در یک انتخابات پرشور امیدواریم که بتوانیم یک فهرست موجه و قابل دفاع به مردم ارائه کنیم و جامعه را دچار تفرقه و سرگردانی نکنیم.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *