استان 01 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلخوش : اگر کسی که از قانون چیزی نمی‌داند وارد مجلس شود برای مجلس وقت نمی‌گذارد و مجلس و مردم آسیب می‌بینند

به گزارش آفتاب شمال : سید کاظم دلخوش بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها را تاریخ‌سازان کشور اسلامی به‌ویژه در استان گیلان دانست.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها هر دغدغه‌ای را که ثبت کنند در ذهن مردم و آرشیو نظام می‌ماند، افزود: اعتقاد بنده این است که باید برای تقویت اصحاب رسانه، مطبوعات و صدا و سیما تلاش شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به جایگاه نمایندگان در مجلس اشاره کرد و گفت: در کشور ما سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه وجود دارد که اگر قرار باشد قوه مجریه ریالی از بیت‌المال بردارد باید از نمایندگان مجلس مجوز آن را بگیرد.

وی با تصریح بر اینکه نباید در انتخاب به موضوعات فرعی توجه کنیم و مسائل فرعی را بر اصل ترجیح دهیم، خاطرنشان کرد: انتخاب‌ها نباید از روی حب و بغض و یا مسائل قومی و… باشد.

دلخوش یادآور شد: اگر قرار است از منابع کشور درست استفاده کنیم لازم است افرادی در کرسی‌های مجلس حضور یابند که برای مردم تلاش و از منابع استفاده صحیح می‌کنند.

به گفته وی، اگر کسی که از قانون چیزی نمی‌داند وارد مجلس شود برای مجلس وقت نمی‌گذارد و مجلس و مردم آسیب می‌بینند.

داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به مردم استان توصیه می‌کنم اجازه ندهند افرادی وارد مجلس شوند که برای جمع کردن آرا پول توزیع می‌کنند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم افرادی را که در زمان انتخابات قصد خرید و فروش آرا را دارند به دستگاه‌های مربوطه معرفی کنند.

دلخوش به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و متذکر شد: مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد و دولت در بعضی از بخش‌ها ضعیف عمل می‌کند.

وی خاطر نشان نمود : رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مسئولان محل رفع حاجات مردم هستند و برای رفع حاجات مردم باید به صورت تخصصی ورود کنیم.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *