ورزشی 02 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

علیرضا سلیمانی وزنه بردار ملی پوش شایسته گیلانی در جریان رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور موفق به دریافت طلای شد

به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ،اصغر ابراهیمی افزود : علیرضا سلیمانی وزنه بردار جوان شایسته گیلانی در جریان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور توانست عنوان برترین ورزشکار این رقابتها را به خود اختصاص دهد .
وی اظهار کرد : این وزنه بردار ملی پوش شایسته گیلانی در جریان رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور که در شوشتر جریان داشت ، موفق شد در دسته 105 کیلوگرم عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کند .
وی ادامه داد : همچنین رضوان رحیم نیا دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در این دوره از رقابتها ، در دسته 77 کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی و غلامرضا اصغرخواه دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی نیز در دسته 105+ کیلوگرم در حرکت دوضرب موفق به کسب مدال برنز شدند .
وی بیان کرد : همچنین تیم وزنه برداری استان گیلان در مجوع تیمی موفق شد در مکان پنجم این دوره از رقابتها قرار گیرد و این در حالی است که این تیم شایستگی آن را داشت که روی سکو قرار گیرد .
رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد : در روز مسابقات ، یکی از وزنه برداران گیلانی به دلیل مشکلات سربازی نتوانست این تیم را در رقابتهای قهرمانی کشور همراهی کند و به همین دلیل تیم گیلان با یک وزنه بردار کمتر در رقابتهای قهرمانی کشور حضور یافت و گرنه کسب سکو برای تیم گیلان دور از دسترس نبود .
اصغر ابراهیمی اضافه کرد : در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور به مدت سه روز در شوشتر استان خوزستان با هم به رقابت پرداختند .
وی در ادامه گفت : تیم وزنه برداری گیلان در رقابت های دو سال گذشته نیز موفق شده بود برای اولین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کند .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *