استان 12 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جعفرزاده ایمن آبادی در تذکر شفاهی بیان کرد: لزوم تسریع در ارائه لایحه به کارگیری فرزندان فرهنگیان بازنشسته به مجلس

به گزارش آفتاب شمال ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه،11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: نتایج انتخابات نشان می‌‌دهد مردم به لیست امید چشم بسته و از دولت تدبیر و امید انتظار تلاش ویژه جهت ارتقاء سلامت و معیشت مردم را دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه فرهنگیان لازم است توجه ویژه‌ای صورت بگیرد چرا که طرح رتبه‌بندی فرهنگیان نیز نتوانسته شاکله اقتصادی و معیشتی فرهنگیان را مرتفع سازد.

وی ضمن تاکید بر اینکه بازنشسته‌های فرهنگی فراموش شده‌اند، گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی کشور در هر جایگاهی قرار گرفته‌اند مدیون فرهنگیان هستند لذا وزیر آموزش و پرورش که وعده ارائه لایحه استخدام فرزندان فرهنگیان را داده بود باید در ارائه آن به مجلس سرعت بخشد.

جعفرزاده ایمن آبادی ضمن بیان این پرسش که چرا مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی پرداخت نمی‌شود، گفت: تعلل در پرداخت مطالبات حقوقی این افراد پذیرفتنی نیست چرا که موجب نارضایتی بسیار فرهنگیان شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم یادآور شد: فرهنگیان در خصوص بیمه درمان گلایه بسیار دارند، بیمه طلایی که به آن‌ها وعده داده شده بود تحقق پیدا نکرده لذا وزیر آموزش و پرورش در خصوص ارتقاء معیشت فرهنگیان باید تدبیر ویژه‌ای بیاندیشند./ خانه ملت

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *