خواندنی ها 19 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خجسته: مرحله دوم انتخابات مجلس الکترونیکی برگزار نمی شود/ لایحه شفافیت هزینه های انتخابات به کمیسیون شوراها ارجاع شد

به گزارش آفتاب شمال : امیر خجسته  در خصوص آخرین وضعیت قانون انتخابات و ایرادهای انتخابات الکترونیکی گفت: مجلس ایرادهای مطرح شده از سوی شورای نگهبان را برای چندمین بار بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کرد. رفع ایرادهای جدید را اخیرا برای شورای نگهبان ارسال کردیم و منتظر نظر این شورا هستیم.

 انتخابات سال 96 الکترونیکی برگزار می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات آینده الکترونیکی خواهد شد، توضیح داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوارها در سال 96 الکترونیکی خواهد بود اما از آنجایی که به زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی نزدیک هستیم بعید می دانیم اجرای این قانون به این دوره از انتخابات برسد.

به اعتقاد این نماینده انتخابات مرحله دوم دهمین دور مجلس شورای اسلامی به روش قدیم انجام می شود و این دوره هم تجربه انتخابات به سبک الکترونیکی را نخواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص بررسی لایحه شفاف سازی هزینه های انتخابات در مجلس گفت: برای بررسی این لایحه کمیسیون مشترکی در نظر گرفته شده بود که نمایندگانی از کمیسیون های امنیت ملی، قضایی و حقوقی و شوراها در این کمیسیون حضور داشتند اما از آنجایی که جلسات به حدنصاب نرسید کمیسیون شوراها منتفی شد.

خجسته عنوان کرد: با منتفی کمیسیون مشترک، بررسی لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در دستور کار کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس به عنوان کمیسیون اصلی قرار گرفت./خانه ملت

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *