خواندنی ها 06 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان : استقرار صحیح برنامه ها نیازمند درک مشترکی از ارزش ها است

به گزارش آفتاب شمال : دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح چهارشنبه  در دومین نشست کمیته راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این مطلب که با مشارکت مسوولین دانشگاه در تدوین برنامه های راهبردی به درک مشترکی از مفاهیم و ارزش ها خواهیم رسید، اظهار کرد: در واقع خروجی برنامه راهبردی ایجاد درک مشترکی از مفاهیم و ارزش ها در مسوولین دانشگاه است.

وی تصریح کرد : وجود نگرش مشترک از مفاهیم در دسترسی سازمان به الگوی مناسبی برای رشد ، حایز اهمیت است. در این راستا با توجه به این مهم می توان علاوه بر ارتقای فرهنگ تعالی و تدوین صحیح استراتژی ها، شاهد استقرار صحیح فرایندها و به تبع آن تعالی سازمانی باشیم.

دکتر یوسف زاده با اشاره به در نظر گرفتن دیدگاه های جهانی در تدوین برنامه ها ،خاطرنشان کرد: استقرار برنامه های هر سازمانی نیازمند شناخت شرایط بومی و حاکم بر آن منطقه است.

دومین جلسه کمیته راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با هدف اجماع نتایج خود ارزیابی های به عمل آمده در جلسه اول ، شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دانشگاه ،تحلیل محیط رقابتی و وضعیت ذی نفعان دانشگاه ، در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شد.

 گفتنی است : معاونین و جمعی از مدیران و مسوولین استانی از دیگر حاضرین نشست امروز بودند./ص

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *