استان 06 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پروژه جمع آوری آبهای سطحی در سطح شهر رشت اجرا می شود

به گزارش آفتاب شمال سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و دیگر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان رشت تشکیل شد

سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت ، ضمن تبریک حماسه سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر ، با اشاره به پروژه جمع آوری آبهای سطحی در سطح شهر رشت ، گفت: آنچه مسلم است ،  همه مسئولین ذیربط  تمایل به اجرای این پروژه دارند .

وی افزود:  دفع آبهای سطحی بحثی ست که حتما باید اجرا شود و ممکن است اجرای این پروژه در کوتاه مدت مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند ، اما باید در نظر داشت تجمع آبهای سطحی باعث ایجاد مشکلات فراوان و ترافیک در سطح شهر می شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه 23  نقطه  از شهر ، در محدوده این پروژه قرار دارند ، اذعان داشت: الزاما باید این پروژه با هماهنگی با پلیس راهور شروع به کار کرده و در صورت تداوم این همکاری ، تا اسفندماه به اتمام خواهد رسید.

وی ضمن تشکر از تلاش پلیس راهور که در بسیاری از مسائل با ورود میدانی به حل مشکلات می پردازد ، گفت:  نظر کارشناسی پلیس راهور ، جهت مدیریت فشارهای ترافیکی لازم است ، به خصوص در نقاطی چون خیابان مطهری این مهم بیشتر رخ می نماید.  

وی افزود: در گلوگاهها حتی ممکن است نیاز به شب کاری یا کارهای ویژه ای چون حفاری هایی با طول کم جهت تحویل فوری باشد و باید بین مسئولین توافق کاملا  دوستانه جهت پیشبرد این هدف صورت پذیرد.

مهدوی با اشاره به دوفوریتی بودن بحث شماره گذاری اتوبوسهای بی آر تی ، افزود :  این پروژه بیش از آنچه به نظر می آمد ، زمان برده و باید تکلیف آن هر چه زودتر مشخص شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *