ورزشی 06 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گودرزی: فضای ورزش را در آستانه المپیک آرام کنیم: امیدوارم قول دولت برای تزریق بودجه ورزش محقق شود

به گزارش آفتاب شمال : گودرزی: کمک کنیم تا فضای ورزش در آستانه المپیک آرام باشدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ محمود گودرزی در پایان مراسم نصب پرچم آستان قدس رضوی در محل کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از اقدام انجام شده توسط این کمیته در مورد این کار فرهنگی، گفت: تمام فدراسیون‌ها و بخصوص فدراسیون‌های المپیک تمام تلاش خود را کرده‌اند تا اردوها طبق برنامه پیش برود. وزارت ورزش هم در کنار کمیته، پشتیبانی فدراسیون‌ها را انجام داده تا نیازها برطرف شود و کاروان ایران بتواند نتیجه مطلوب بگیرد.
وی تصریح کرد: از این پس گوی و میدان دست ورزشکاران و مربیان آنهاست و اینکه بتوانند در المپیک ریو نتیجه خوب بگیرند.
گودرزی در مورد تقدیر از مدال‌آوران ریو گفت: طبق قانون از ورزشکارانی که بتوانند در این بازی‌ها مدال بگیرند، تقدیر خواهیم کرد. زمین‌هایی در شهرک‌های جدید در نظر گرفته شده که با تخفیف در اختیار مدال‌آوران طلا، نقره و برنز قرار می‌گیرد ضمن اینکه بر اساس قانون مصوب، برای این دسته ورزشکاران نیز پاداشی به عنوان سکه در نظر گرفته شده است.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اعتراضی که برخی ورزشکاران از شرایط فعلی ورزش دارند، گفت: بهتر است کمک کنیم تا فضای ورزش در آستانه المپیک آرام باشد و به دور از حاشیه روزهای باقی‌مانده تا المپیک را پیش برویم.
وی در مورد بودجه ورزشی کشور در سال 95، گفت: مسئولان دولت قول‌هایی برای تخصیص به موقع بودجه داده‌اند که امیدواریم محقق شود، اجازه ندادیم تا به امروز کم و کاستی زیادی باشد و انشاءالله به زودی بودجه لازم را می‌گیریم و در اختیار فدراسیون‌ها قرار می‌دهیم.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *