استان 19 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با 100 غرفه نمایشگاه طرح ضیافت گیلان دایر شد

به گزارش آفتاب شمال ، علی منتظری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از روز گذشته نمایشگاه طرح ضیافت استان به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 22 در شهر رشت برپا شده است.

وی به وجود 100 غرفه در نمایشگاه طرح ضیافت گیلان اشاره کرد و افزود: 10 غرفه مربوط به مواد پروتئینی، 25 غرفه خواروبار و مواد غذایی، 15 غرفه سوغات و شیرینی و 30 غرفه مربوط به لوازم خانگی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه کالا به اندازه کافی در بازار موجود است، تصریح کرد: امسال قیمت‌ها در بازار مناسب است و در حال بررسی شرایط بازار هستیم.

* اختلاف 40 درصدی قیمت غذا در رستوران‌های گیلان

منتظری، متولی صدور مجوز 30 درصد از سالن‌های غذاخوری گیلان را سازمان صنعت، معدن و تجارت خواند و بیان کرد: 70 درصد از سالن‌های پذیرایی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت می‌کنند.

وی به تفاوت قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی گیلان اشاره کرد و افزود: قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی که از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت کردند 40 درصد بیشتر از رستوران‌های دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی استان بالاتر از نرخ کشوری است، خاطرنشان کرد: موضوع مذکور در استقبال از رستوران‌ها تاثیرگذار است.

منتظری، برگزاری نمایشگاه بدون مجوز توسط شهرداری رشت را از مشکلات در این شهر عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری رشت بدون مجوز نمایشگاه‌هایی به صورت پراکنده در سطح شهر دایر می‌کند و اعتراض‌هایی در این زمینه داشتیم.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور را به تعزیرات حکومتی گیلان اعلام کردیم، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه بدون مجوز از طریق مراجع مربوطه پیگیری می‌شود.( فارس )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *