استان 22 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان و نمایندگان استان : برای حل مشکلات استان دغدغه مشترک داریم

استاندار گیلان پنج شنبه در نخستین نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان با اشاره به وجود دیدگاه مشترک نمایندگان استان به منظور یاری رساندن به مدیران اجرایی  اظهار داشت : باید از ظرفیت والای  مجلس در جهت توسعه و تعالی استان بهره گیریم .

به گزارش آفتاب شمال:  استاندارد گیلان در این نشست با بیان اینکه با نگاه مشترک خواهیم توانست طرح های  بزرگ و زیر بنایی استان که در حال شکل گیری است را تکمیل کنیم افزود : در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است باید دست در دست هم دهیم و با بهره گیری از فرصت ها در جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در استان تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان از کاهش بیش از 4 درصدی نرخ بیکار در طی 3 سال گذشته خبر داد و افزود : الحمدا.. در دولت تدبیر و امید توفیقات خوبی در بخش های مختلف حاصل شد اما این به معنای حل کامل مشکلات نیست .

دکتر نجفی ابراز امیدواری کرد :  به یاری خداوند با همکاری نمایندگان فرصتی ایجاد خواهد شد تا مباحث استانی را مشترکاً در مرکز دنبال کنیم .

وی از وجود تفاهم و نگاه مشترک با نمایندگان مجلس در حل مشکلات استان خبر داد و افزود : انشاء ا… جلساتی که مشترکاً در تهران با وزرا و معاونین رییس جمهور خواهیم داشت راهگشا در حل مشکلات استان خواهد بود .

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهرستانها و دیدگاههای شهرستانی نمایندگان نیز در قالب نشست های خاص از جمله مجمع  پیگیری خواهد شد  .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه روحیه تعامل بسیار خوب و امیدوار کننده ای را در نمایندگان استان شاهد هستیم افزود : با توجه به وجود  تخصص های مختلف در نمایندگان استان و تجربه و علاقه مندی آنان امیدواریم بتوانیم گام های ارزشمندی را در جهت توسعه و پیشرفت گیلان برداریم.

رییس مجمع نمایندگان استان نیز با اشاره به اینکه در جلسات اولیه با استاندار گیلان در زمینه اولویت بندی طرح های زیر بنایی استان و دغدغه های مشترک به تفاهم رسیدیم گفت : امیدواریم با همدلی و وفاقی که بین مجمع نمایندگان ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد برخی از دغدغه های مردم استان را برطرف کینم .

وی با بیان اینکه باید به استاندار گیلان برای توسعه استان کمک کرد گفت : نباید تنها انتظارات خود را بیان کنیم بلکه باید دست در دست هم در جهت ارتقا استان گام برداریم .

 وی با اشاره به اینکه باید تنگناهها را شناخت و اقدام کرد گفت : ما متوجه مشکلات و کمبود اعتبارات هستیم و به عنوان یک گیلانی به استاندار خدا قوت می گویی که با این تگناههای مالی در حال کار کردن است .

وی با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های عمرانی  نیمه تمام گفت : حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان عامل مهم اقتصادی دارای اهمیت بسیاری است که باید باتوجه به کمبود اعتبارات نسبت به اولویت بندی اجرای آنها اقدام کنیم .  

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *