خواندنی ها 24 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دکترشاهرخ یوسف زاده چابک : برای رسیدن به تعالی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

 

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک صبح یکشنبه در نشست اعضای گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت : ما می خواهیم که همه در مسیر تعالی قرار گیرند و در این راستا از هیچ حمایت و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

 به گزارش آفتاب شمال  : دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک صبح امروز در نشست اعضای گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت : گروه داخلی اولین بهبود دانشگاه در بین سایر گروه های آموزشی محسوب می شود زیرا علم داخلی پایه علوم پزشکی است و بقیه گروه ها به نوعی از این گروه منفک می شوند .

وی ضمن اشاره به عوامل درونی و بیرونی تاثیر گذار پیرامون عملکرد گروه داخلی تصریح کرد : در حال حاضر گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای 35 عضو هیات علمی است که از این تعداد 30 نفر از اعضا دارای مدرک فوق تخصص هستند و این پتانسیل خود برای راه اندازی یک دانشگاه کافی است .

دکتر یوسف زاده ادامه داد : لازم است این همه پتانسیل و سرمایه مورد توجه قرار بگیرد .

وی با تاکید بر وضعیت تاسف بار فضای فیزیکی در بیمارستان رازی ، افزود : محدودیت های فضای فیزیکی امروز بر فرایندهای درمانی ما سایه افکنده است و ما باید برای دستیابی به رضایتمندی علاوه بر بهبود فضای فیزیکی نسبت به بهبود فرایندها نیز باید اقدام نمائیم .

وی گفت : با توجه به شیوع بالای بیماری های غیرواگیر ، نگاه پیش رو دانشگاه برنامه ریزی در راستای کاهش بیماری های غیرواگیر است . در این خصوص نیز گروه داخلی بسیار حایز اهمیت می باشد .

دکتر یوسف زاده ادامه داد :  برای دستیابی به موفقیت باید مانند اعضای یک خانواده در کنار یکدیکر قرار بگیریم و از همه پتانسیل های موجود برای رسیدن به تعالی و ارتقاء بهره مند شویم .

وی گفت : ظرفیت ها و منابع ما محدود است بنابراین باید بتوانیم از علم سرمایه تولید کنیم و در مسیر تولید ثروت نیز باید همه گروه ها و واحد ها دارای حرکت و رشد متوازن باشند و در این خصوص توزیع امکانات و تجهیزات باید به صورت عادلانه باشد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن اشاره به استقرار پروژه تدوین برنامه راهبردی در دانشگاه خاطرنشان کرد : با تدوین برنامه راهبردی نقاط ضعف و قوت شناسایی می شود و دانشگاه می تواند به درستی در خصوص برنامه ها و فرایندهای موجود تصمیم بگیرد و ببیند که در کجاها باید انرژی بیشتری صرف نماید .

وی گفت : ما می خواهیم که همه در مسیر تعالی قرار گیرند و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد زیرا معتقد هستیم که اگر شرایط برای همه مهیا شود همه پربار خواهند شد .

وی ادامه داد : برای تبدیل شدن یک فرد به عنوان عضو هیات علمی، در طول سال های متمادی از سوی جامعه سرمایه گذاری شده است و این وظیفه ماست که در زمان ثمردهی اعضاء مراقب آفت های احتمالی باشیم و از سرمایه های دانشگاه حفاظت کنیم .

دکتر یوسف زاده افزود : در بهبود ساختار فیزیکی بیمارستان رازی نیز اورژانس بیمارستان در اولویت اول دانشگاه  قرار دارد که در حال حاضر فعالیت های اولیه جهت شروع این پروژه در دانشگاه اتفاق افتاده است .

گفتنی است :  در این نشست اعضای گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مشکلات موجود در بیمارستان رازی رشت و آمار بالای تعداد مراجعین به این مرکز خواستار بهبود شرایط موجود و راه اندازی یک بیمارستان جنرال آموزشی در شهر رشت شدند . در ادامه ریاست دانشگاه و اعضای گروه داخلی از بخش ها و واحد های تابعه این گروه در مرکز آموزشی درمانی رازی بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت ها و مشکلات این گروه آشنا شدند ./ک

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *