استان 13 مهر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهردار رشت : ارج نهادن به خانواده های شهدا با نامِگذاری معابر با نام مبارک شهدا

 

 به گزارش آفتاب شمال : دکتر ثابت قدم ضمن قدردانی از برنامه های مدون ومنظم امور ایثارگران اذعان داشت: براساس برنامه تمرکز زدایی مدیریت شهری رشت از این پس مدیران مناطق و سازمانها متولی امور ایثارگران خود می باشند و مرکز عملکردی نظارتی در این راستا خواهد داشت.

شهردار رشت با اشاره به سیاست برون سپاری شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت و مناطق با حفظ مسئولیت نظارتی بخش گسترده ای از فعالیت خود را در قالب محله محوری به سرای محلات واگذار می نماید.

 وی نامگذاری معابر با نام شهدا را سبب ارج نخادن به خانواده های آنان خواند و خاطرنشان کرد: امید است با تخصیص سرفصل بودجه ای مجزا برای مباحث فرهنگی شاهد توسعه مشارکت محلی در همه جنبه ها باشیم. 

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اذعان داشت: سازمان آتش نشانی سازمان فعال, چابک و رو به رشد می باشد امید است اعضای شورای چهارم شهر رشت در مدت باقیمانده فعالیت خود بتواند به نحو شایسته از این سازمان حمایت نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نقش موثر زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس. در جبهه تربیت فرزندان خاطرنشان کرد: حضور در جمع خانواده آتش نشان ایثارگر افتخاری بس بزرگ برای اعضای شورای شهر و شهردار محترم است.

وی با اشاره به نقش مهم همسر این ایثارگر در تربیت فرزندان موفق گفت: توجه ویژه به این خانواده و دیگر خانواده های ایثارگر خانواده بزرگ مجموعه مدیریت شهری از وظایف اصلی شورا و شهرداری است.

مادران صبور فرزندانی موفق را تحویل جامعه می دهند.

موسوی روزان دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به مقام والای مادر اظهار داشت: مادران صبور فرزندانی موفق را به جامعه تحویل خواهند داد. به طور حتم این همکار ایثارگر مان در سازمان آتش نشانی از مادری صبور بهره مند شده بود.

حجت جذب نیز یکی دیگر از اعضای شورای شهر با قدردانی از فعالیت های امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس گفت: قدردانی فرزند ازمادر و بالعکس در این خانواده نشان از آن دارد این خانواده از آموزه های دینی بهره لازم را برده اند.

تحولات گسترده در امور ایثارگران شهرداری با حضور دکتر ثابت قدم

مدیر ایثارگران شهرداری رشت با قدردانی از دکتر ثابت قدم و اعضای شورای شهر در همراهی با برنامه های این امور اذعان داشت: خوشبختانه توجه ویژه دکتر ثابت قدم به ایثارگران سبب تحولات گسترده در رسیدگی به امور مربوطه شده و خواهد شد.

امیر ترومیده زحمات و خدمات رسانی آتش نشانان را در زمره فعالیتهای ایثارگرانه خواند وتصریح کرد: امید است. آتش نشانان ایثارگر شهر رشت.که در حین عملیات نیز. جان خود را از دست میدهند با شهدا محشور و خلنواده های آنان نیز از مزایای ایثارگران تحت پوشش ایثارگری همچون دیگر شهرهای کشور برخوردار شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های سه آتش نشانی که درحین عملیات جان خود را از دست دادند گفت: امور ایثارگران شهرداری رشت سردیس هایی از این سه ایثارگران تهیه تموده وه در اینده نزدیک در سازمان اتش نشانی نصب خواهدشد.

پوست اندازی شهر نتیجه درایت شایسته اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار

عابدین مرادی فرزند آتش نشان ایثارگر با اظهار خرسندی از حضور شهردار و اعضای شورا اسلامی شهر رشت در منزل پدر. مرحوم خود گفت: خوشبختانه امروز با درایت اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار فرهیخته رشت شاهد پوست اندازی این شهر هستیم.

وی با تاکید بر سپری شدن دوره رکود شهر رشت یادآور شد: بابازآفرینی شهر رشت توسط شهردار محترم و مدیران جوان مناطق در اینده ای نه چندان دور شاهد اقتصاد پایدار در این شهر خداهیم بود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *