استان 28 مهر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعزام زائران هوایی عتبات عالیات با بدرقه استاندار گیلان

 

به گزارش آفتاب شمال : دکتر محمدعلی نجفی با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع زائران به پیگیری‌های خوب استان در برقراری پرواز مستقیم از رشت به بغداد پس از پنج سال وقفه اشاره کرد و گفت : برای اولین با استقرار نمایندگان کنسولگری عراق در رشت برای زائران اربعین حسین که در سال‌های گذشته برای دریافت ویزا به مرز مراجعه می‌کردند از امروز در استان روادید صادر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد : کارگزاری های استان‌های قزوین و زنجان نیز می‌توانند برای دریافت روادید زائران اربعین حسینی به دفتر کنسولگری عراق مستقر در رشت مراجعه کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به پیش‌بینی تهیدات لازم در ستاد اعزام زائران اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت : تمامی تسهیلات و امکانات برای ورود زائران خارجی عتبات عالیات از مرکز آذربایجان نیز مهیا شده است.

وی افزود : طبق سهمیه‌ی در نظر گرفته 20 هزار نفر زائر از استان گیلان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام می‌شوند .

استاندار گیلان گفت : تمامی تلاش ها بر این است که زائران در امنیت کامل به زیارت مشرف و در صحت و سلامت به کشور باز گردند.

این پرواز در قالب 3 کاروان با تعداد 120 نفر انجام گرفت که یک شب در کاظمین، 3 شب در کربلای معلی و 3 شب نیز در نجف اشرف اقامت دارند و با پرواز نجف به رشت باز خواهند گشت.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *