استان 12 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک صنعتی سفیدرود رشت

 

به گزارش آفتاب شمال  ، محمد لطفی معز مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی طهمورث لاهوتی اشکوری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی سفیدرود بازدید بعمل آورد.

وی در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : بنگاههاي اقتصادي كوچك و متوسط در فراهم كردن بستر مناسب براي نوآوري و افزايش صادرات نقش مهمي دارند و عامل جذب ، اشتغال و آموزش نيروي كار ماهر هستند .

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه افزود : شهرک های صنعتی بستر مناسبی برای کار آفرينی و نوآوری در جذب و هدايت سرمايه‌ها در مسير توسعه اقتصادی کشور است که می بایست مورد توجه جدی قرار گیرند .

محمد لطفی معز در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت : صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است همه باهم ، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک باشیم .

بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت : صنایع کوچک عامل جذب ، اشتغال و آموزش نيروي كار ماهر هستند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به جهت بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود گفت : موقعیت بسیار ارزشمند و منحصربفرد شهرک صنعتی سفیدرود رشت به واسطه استقرار در مرکز استان و با توجه به نحوه ارزیابی سرمایه گذاران خوشبختانه نسبت به بسیاری از شهرک های صنعتی دیگر در استان، مورد استقبال قرار گرفته است .

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران و احیاء واحدهای صنعتی راکد بیان داشت : در صورت راکد ماندن واحدها سعی می کنیم با معرفی سرمایه گذار جدید و انجام نقل و انتقال که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود، سرمایه گذاران جدیدی را به بخش های فاقد بهره بردار معرفی کنیم تا پتانسیل های شهرک بلااستفاده باقی نماند.

وی در پایان بیان داشت : تمام تلاش‌مان برای فراهم شدن زیرساخت‌هاست. می بایست زیرساخت‌ها را آماده کنیم تا حمایت از صنایع کوچک محقق شود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *