ورزشی 23 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

لیگ دسته اول فوتبال؛ سپیدرود رشت در کرمان به مصاف مس می رود


 

به گزارش پایگاه آفتاب شمال  ،مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : این دو تیم در هفته سیزدهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار می شود و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان مس کرمان است.
وی ادامه داد : گرچه در این دیدار تیم سپیدرود رشت میهمان است و تیم مس کرمان نیز یکی از تیم های قدرتمند جام آزادگان بشمار می رود، اما هدف کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدورد، پیروزی در این بازی و کسب هر سه امتیاز این مسابقه است.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: قضاوت این دیدار حساس را علیرضا فغانی با کمک های محمدرضا منصوری و عبدالرسول ذورقی برعهده خواهند داشت.
تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 25 امتیاز در مکان نخست و تیم مس کرمان با کسب 17 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

 

 

 
 
نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *