استان 28 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود

 

به گزارش آفتاب شمال ، روز سه شنبه جلسه مديريت بحران به رياست مهندس ظهيري مديرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در اين جلسه مهندس ظهيري گفت: در گيلان انواع حوادث مانند زلزله و رانش زمين و برودت شديد دما و در نتيجه آن كمبود و قطعي گاز، زمين گير شدن تأسيسات و ماشين آلات و عدم امكان استفاده از آنها را ديده ايم لذا از همه همكاران بويژه واحد بهره برداري مي خواهم ضمن آمادگي براي مقابله با هر نوع حادثه احتمالي مثل زلزله، افت فشار گاز و ….. سناريوي مخصوص به خود را تهيه و آماده داشته باشيم تا به نحوي كه متناسب با هر نوع رخداد و حادثه، برنامه مخصوص به آن را داشته باشيم

مديريت محترم عامل با اشاره به برگزاري مانور افت فشار در مازندران گفت: آموخته هاي اين مانور، فرصت بسيار خوبي براي آموزش و آمادگي درجهت مقابله با بحران هاي واقعي است.

وي ادامه داد: در مانور ها هدف سنجش ميزان آمادگي و شناسايي نقاط ضعف و انجام برنامه ها و آموزش هايي براي اصلاح و برطرف كردن آنها است.

مهندس ظهيري اظهار داشت: در مواقع وقوع افت فشار گاز، انجام تبليغات براي همكاري مردم جهت عدم پارك ماشين ها در جلوي تاسيسات گاز و …. ضروري است و بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود.

وي از اعضاي كميته و همكاران HSE خواست تا اقدامات و سناريوهاي لازم را تهيه كنند و مقرر شد همكاران واحد HSE نتايج مانور افت فشار در مازندران را به گروه هاي مختلف شركت بويژه ادارات گاز شهرستان هاي شرق استان آموزش دهند.

مهندس ظهيري در خاتمه ضمن تأكيد مجدد بر آمادگي همه واحدهاي شركت در مواقع بروز بحران هاي احتمالي در راستاي استمرار جريان گاز مشتركين عزيز بر نقش واحد فناوري اطلاعات و مخابرات در پايداري سيستم هاي ارتباطي و همچنين واحد روابط عمومي به منظور اطلاع رساني بموقع جهت آگاهي رساني به مردم و افزايش مشاركت جامعه براي همكاري بيشتر با همكاران شركت گاز اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بايد سناريوهايي جهت هماهنگي و انسجام بيشتر جهت انجام موفقيت آميز عمليات در مواقع بحران تهيه شود

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *